tara9763 Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hei! Jeg har en nevø på 14 år som ønsker seg "kule klær" til jul. Som typisk tenåring er det ikke så lett å få ut av han akkurat hva han mener med dette, de fleste svar er "vet ikke" eller "ja/nei" 🙄. Det er en stund siden jeg var tenåring, så det jeg lurer på er egentlig hva slags merker er kule for ungdom i dag? Når jeg var 14 husker jeg merker var veldig viktig, og hvis man ikke hadde Miss Sixty og Diesel så var man helt UT! Noen som vet hvordan dette med merkepress er på ungdomsskoler nå for tiden? Hva er kult og hva er ut? på forhånd takk for hjelp! hilsen en som gjerne vil være kul tante men som virkelig har mistet oversikt ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Det kan nok variere en del fra sted til sted / skole til skole. Jeg ville kjøpt Nike eller Champion i en sportsbutikk (eller spurt en unggutt der hva de anbefaler) og fått med byttekort. Hvis har trener, kan trolig Bjørn Borg-boxere være populære. Ifølge "ekspertene" er de best til sport. Anonymkode: 1118a...716
Anzii Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Fila er veldig populært i min by blant ungdommen om dagen hvertfall☺️ Samme med Levis. I undertøy ville jeg gått for Calvin Klein, og treningstøy enten Nike eller Adidas😄
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Her går det i Fila og Gant. Treningsklær fra Adidas,Nike og Hummel. Anonymkode: f0d97...30a
Anzii Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Anzii skrev (1 minutt siden): Fila er veldig populært i min by blant ungdommen om dagen hvertfall☺️ Samme med Levis. I undertøy ville jeg gått for Calvin Klein, og treningstøy enten Nike eller Adidas😄 Adidas og Nike har forøvrig mye fine, «vanlige» klær også. Her er det veldig inn med hettegensere i alle slag blant 14-åringene☺️
enkefru Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Abercrombie, Polo, Hollister... dette varierer veldig fra sted til sted, ja fra skole til skole også (som en skrev over)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Hollister Fila champion Anonymkode: d9b98...ca3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 The hundreds, gant, fila, levis, Nike, trasher, vans... Anonymkode: ce60f...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå