Gå til innhold

Jeg skal flytte, interiør tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en liten leilighet på 64kvm og trenger tips. Billig og fin interiør 🤗

Anonymkode: 80518...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bo deg inn! Ikke kjøp for mye med en gang :) 

Leie eller eie? Frisk opp tak og evt lister med et strøk maling nå mens du ikke har så mye som må dekkes til.

Jeg liker bokhyller som dekker omtrent hele veggen, farger, planter og fine tekstiler, og veggcollager som er satt sammen av bilder og kunst. Andre vil ha det minimalistisk og med mindre farger.

Skulle jeg innredet en leilighet ville jeg prioritert den største og beste senga jeg fikk plass til, en eller flere vegger med bokhyller, en klarblå sofa, persienner og ikke gardiner, og godt med fine lamper :)

Anonymkode: dcaca...9c3

• Liker 2
Skrevet

Jepp, føytt med det du har først, bruk tid på å se hvordan det er der, og så kan du bytte ut møbler/skaffe nye etterhvert :)

Jeg er mer minimalistisk og syns de fleste overpynter og tidvis nesten manisk fyller hver ledig plass med et møbel, og oppå møbelet skal det være ting. Jeg vil ha det åpent, luftig, men samtidig koselig. Syns jeg får det til med litt færre møbler, og stort sett stearinlys som ekstra pynt. Litt blomster, men ikke mange 😊

Flytter akkurat selv, og kjøper ikke noe før på januarsalget, da har vi hatt over en måned i ny bolig og vet litt mer hva som trengs hvor.

Anonymkode: c32e5...6d6

• Liker 3
Skrevet

Ikea har god kvalitet og god pris. Og lett å selge etterpå på finn dersom du ønsker å bytte ut interiør. 

Anonymkode: cfef0...a45

• Liker 1
Skrevet

Liten leilighet - 64 kvm - alene? Tror ikke du trenger å bekymre deg for priser på innbo og innredning :sjokkert:

Anonymkode: 14670...019

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...