AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Lurer på hvor mange det egentlig er. Jeg er student, har to barn og har ca 14000 utbetalt i måneden. Jeg ønsker å skille meg, men kan ikke på grunn av økonomien. Er det flere der ute? Hvordan takler du det? Tenker du å skille deg når økonomien er bedre? Hva er dine tanker rundt det? Anonymkode: fc372...190 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Jobber du deltid i tillegg til studielån? Siden du hr så mye som student.... Anonymkode: e1fc2...695
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jobber du deltid i tillegg til studielån? Siden du hr så mye som student.... Anonymkode: e1fc2...695 Jobber bare. Ingen studielån. Anonymkode: fc372...190
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Alle i Norge har råd til å skille seg. Anonymkode: 26049...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Lurer på hvor mange det egentlig er. Jeg er student, har to barn og har ca 14000 utbetalt i måneden. Jeg ønsker å skille meg, men kan ikke på grunn av økonomien. Er det flere der ute? Hvordan takler du det? Tenker du å skille deg når økonomien er bedre? Hva er dine tanker rundt det? Anonymkode: fc372...190 Ja, jeg har også hatt det som unnskyldning. Men det var bare det det var: en unnskyldning. Tro meg, det kommer alltid noe nytt, snart er det jul, så er det bursdag, en avslutning i barnehagen, skolestart, konfirmasjon, - og sånn går livet. Det ordner seg med økonomien. Du vil få økonomisk støtte, du kan ta lån fra Lånekassen - det er gunstig å være student med barn. Anonymkode: 0145f...80b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Du kan planlegge litt, skaffe bedre inntekt, spare etc Anonymkode: 6e4c8...b53
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Alle i Norge har råd til å skille seg. Anonymkode: 26049...0d7 Alle er ikke like gira på å få støtte fra Nav. Anonymkode: 2236a...88f 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Hvis du er student får du overgangstønad. Og så får du barnebidrag fra din eks. Ta opp studielån. Når du er ferdig med å studere får du selvsagt jobb med inntekt. Dette kommer til å gå bra. Ikke bli i et dårlig forhold pga økonomi. Anonymkode: bc546...502
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Lurer på hvor mange det egentlig er. Jeg er student, har to barn og har ca 14000 utbetalt i måneden. Jeg ønsker å skille meg, men kan ikke på grunn av økonomien. Er det flere der ute? Hvordan takler du det? Tenker du å skille deg når økonomien er bedre? Hva er dine tanker rundt det? Anonymkode: fc372...190 Du får overgangsstønad, barnetrygd x3, støtte til barnetilsyn, barnebidrag, fradrag på skatten osv om du har hovedomsorgen for barna. Er du alene, så får du også ekstra stipend gjennom Lånekassen. Kommer vel helt an på hvilken barnefordeling dere hadde valgt, men har dere feks 50/50, vil du fortsatt på en del støtte, samt far må betale bidrag om han tjener mye mer enn deg. Du må vel også belage deg på å ta opp fult lån/stipend i Lånekassen, som de fleste andre av oss har. Hadde uansett hatt dårlig økonomi, fremfor å være i et dårlig forhold. Anonymkode: e48bc...bfa 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alle er ikke like gira på å få støtte fra Nav. Anonymkode: 2236a...88f Da bør man vel ikke klage over at man har gjort seg avhengig av en ektefelle man ikke liker heller da... Anonymkode: 26049...0d7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis du er student får du overgangstønad. Og så får du barnebidrag fra din eks. Ta opp studielån. Når du er ferdig med å studere får du selvsagt jobb med inntekt. Dette kommer til å gå bra. Ikke bli i et dårlig forhold pga økonomi. Anonymkode: bc546...502 Hva får deg til å tro at eksen ikke får omsorgen og at den sutrende studinen må betale barnebidrag? Det blir vanligere at ressurssterke menn vinner disse sakene selv om det fortsatt er motbakke for menn. Anonymkode: f008c...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 Ja, men det handler nok mer om livsstilen jeg er vandt til. Jeg hadde greid å overlevd, men måtte ofre hele livsstilen min. Anonymkode: 15538...720 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå