Gå til innhold

Var folk kulere og mer rett fra levra før? Sa det som det var?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 72f50...49c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå må vi passe oss så vi ikke krenker noen. Da kan de bli traumatiserte.

Anonymkode: 7fd14...287

• Liker 1
Skrevet

Er det greiene der lov til å gjøre på bussen så lenge man bruker maske?

• Liker 1
Skrevet

Den politiske korrektheten har tatt helt overhånd, alle blir så krenket 😑

Anonymkode: 3d09c...119

• Liker 1
Skrevet

Ja selvfølgelig. Kunne lage humor ut av det meste før, det  er ikke lov lengre.

Anonymkode: c3269...c3f

Skrevet

Folk var dummere og forstod ikke så godt konsekvensene av hva de sa. De kunne for eks si til noen med brannskade i ansiktet at de så ut som satan selv. Det er ikke akkurat gøy å høre for noen som har vært gjennom en traumatisk opplevelse og som sliter med utseende i tillegg. 

Idag forstår flere at det som sies har konsekvenser, og vi har mer empati med folk som har det vanskelig. Dette er naturlig etterhvert som vi blir smartere. Mange har også som følge mer kompleks humor der man finner bedre og mer smartere spøker enn å rakke ned på de som har det vanskelig å gjøre narr av de som allerede er utenfor. 

Anonymkode: 011d0...c44

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker negre, jeg. Skulle gjerne ha hatt en sjøl.

Skrevet

Ja. Nå til dags så har du ikke lov til å ha dine egne meninger og ytringer som ikke er politisk korrekt og som ikke tar vare på følelsene til alle de 47 kjønnene som eksisterer. 
Før fikk man lov til å kalle en spade for en spade. I dag blir du anklaget for å være mobber, hetser, troll, rasist, terrorist, nazist, homofob og gud vet hva annet av å kalle et menneske for han eller hun! 

Du risikerer å bli hengt ut og skjelt ut for å kalle et kvinnfolk for "hun". Fordi "hun" er rett og slett ingen hun, hun er både dem, de og han der. 🙄 Det forventes at du skal se legning, foretrukket pronomen, fødested og religion før de åpner kjeften. Nåde deg om du bruker feil ord, for da krenker du dem! 

Humor er en døende form. Det å ha humor fører til at folk blir såra og krenka. Forundrer meg ikke om det kommer en lov om 50 år som bannlyser humor om andre folk eller som kan være kjennbart i offentlig rom.
KG tillater heller ikke humor, så vi er jo godt på vei si. For all humor her blir stampet som trolling og gud forby deg som har litt humor si. 

Ble nettopp angrepet på tiktok for å ha feilaktig kalt en mann for "han", når han er født en han, kler seg som en han og oppfører seg som en hand og har et han-navn, men som skal bli en hun men har ikke startet enda, men han/hun er ingen han/hun det er de/dem!!! 🙄
Skal begynne å brøle til folk som kaller meg for "hun", og si jeg identifiserer meg selv som "kokt potet"! Om andre får lov, så skal faen meg jeg få lov også! 

Anonymkode: 46114...ca2

Skrevet

Jeg personlig er redd de der med 1000vis av menneskerettigheter. De der som lager masse problemer for andre og etterpå klikker over at man ikke liker problemer. 

så lurer man på om de liker problemer tilbake og da reagerer de momentant. Åssen kan noen som kjenner igjen problemer så godt ha så lettvint forhold til å lage problemer for andre? 🧐

Anonymkode: fa8e0...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...