Gå til innhold

USA reise, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Når corona situasjonen er over/har roet seg 1000 hakk,  ønsker jeg og samboer og ta oss en reise på ca 3 uker. Tenkte at vi ville begynne å spare fra og med Januar, og spare så mye vi kan. Vi tenkte at vi ønsket å reise til Nashville, Texas og Los Angeles. Har sett litt på turer for gøy, og for alle flyturene og hotell ble det ca. 50.000kr. Dette var da med noen dyrere og noen billigere hoteller. 

Er det noen som har noen tips til ting man kan gjøre på noen av plassene, evt noen greie hoteller der? 
Hvilke butikker burde vi besøke? Helst noe med Country, klesbutikker, og gjerne noen sminkebutikker da dette er noe jeg synes er veldig gøy! Men alle tips blir jeg glad for.

Vil bare legge til at vi ikke skal reise på MINST!!! 2-3 år, sikkert lengre enn dette også.
Hvor mye burde vi ha med oss? Aldri vært i USA så vet ikke hvor mye man pleier å bruke om dagen. 

Hvor lenge i forveien begynte dere å planlegge turen? Og hvor lang tid før dere reiste bestilte dere hotell og kjøpte flybiletter? 
Håper noen har vært der og har noen tips og komme med.
Ha en fin kveld videre! 

Anonymkode: 8e76e...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du reise til Los Angeles må du ikke glemme å få med deg skid row. En kulturberikelse som tar tempen på byen. 

Anonymkode: acec8...1c5

Skrevet

Ser det ikke er det du spør om, men USA har mye storslått natur. Kan være verdt å sjekke ut det om det er noen kjente naturopplevelser i nærheten av  byene dere ønsker å besøke. 

Anonymkode: 0592c...3b5

Skrevet

Grand Canyon 
Joshua Tree
Big Bear
Griffith Observatory i LA
Urban Light - Wilshire Boulevard I LA

Anonymkode: 0f543...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...