Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere der ute som sliter med å finne på noe sammen...

Jeg er veldig sånn at når jeg ikke er deppa og det er lenge siden jeg har gjort noe må jeg finne på noe...

Er desverre av den typen som ikke liker å dra på by'n å feste... Føler meg som en taper da, ikke kan jeg danse eller noe. Klarer ikke more meg...

Drar heller på tur i skogen med telt sammen med hestene. Mye tryggere og hyggeligere.

Han er av den typen som liker å ta seg en tur på byen en gang i blant, og jeg har blitt med ut noen ganger mot min egen vilje, sist endte det med at jeg knakk sammen følte meg så udugelig og dust... Har hatt det gøy på byen med han bare et par ganger før.

Har fått til skogtur nå (som flere kan delta på) og hadde håper at han ville være med, men så meldte det seg på ei han ikke har noe til overs for så da blir jo ikke han med. :sur:

Føler ikke at jeg har lyst til å dra på turen heller når jeg vet han blir sittende alene hjemme hele helgen... Håper det regner så turen ikke blir noe av... Samtidig som jeg savner å dra ut med mine venner å ha det moro... Er en noen år siden sist.

Er det flere som har det sånn... Hadde vært gøy å finne noe begge synes var ålreit... Men når vi har tid å skal sette oss ned å finne på noe kommer vi ikke på noe å gjøre og en av oss er som regel i sitte hjemme humøret...

Vi sitter jo en del hjemme å ser film sammen, men jeg vil gjerne finne på noe annet enn det...

Er det jeg som er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Føler ikke at jeg har lyst til å dra på turen heller når jeg vet han blir sittende alene hjemme hele helgen... Håper det regner så turen ikke blir noe av... Samtidig som jeg savner å dra ut med mine venner å ha det moro... Er en noen år siden sist.

Dra ut med dine venner. At du har et liv utenom han er attraktivt. Ikke ha dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...