AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Har sagt opp min faste stilling i foreldrepermisjonen grunnet flytting. permisjonen går ut i slutten av desember. jeg har misforstått eller fått feil informasjon, og dermed sagt opp i starten av september. jeg forsto det slik at oppsigelsen måtte sendes innen 3 mnd før jobbslutt/ permisjonsslutt. nå mener tidligere arbeidsgiver at de kun betaler meg noen dager ut i desember, ikke i slutten når permisjonen går ut. dette fordi jeg sendte oppsigelsen på datoen jeg sendte den. hvordan løser jeg dette? har ikke sjangs til å klare meg en mnd uten lønn. Anonymkode: 5f817...714
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Hva står det i kontrakten din? Og i peronalreglementet? Anonymkode: 8cd0a...c3f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Sik jeg forstår det forskuttere din arbeidsgiver lønn under foreldrepermisjonen Om dette er tilfellet og du fortsatt har foreldrepermisjon etter sluttdato skal NAV overta utbetaling av foreldrepengene. I forhold til når ditt arbeidsforhold er opphørt må du sjekke din arbeidskontrak. Noen steder er det siste dag i måneden pluss 3 måneder, andre steder er det 3 måneder fra den dagen oppsigelse er mottatt. Anonymkode: 7bc75...027 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå