Gå til innhold

Penis bilde på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere damer som er på utikk etter uforplikted sex og bruker tinder reagert om dere kom på bra penis bilde på tinder, svepet høyre eller venstre?

Anonymkode: 15149...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?? De aller fleste kvinner synes nok det er skikkelig trunoff. Det er like sjarmerende som når Trump sier: grab their pussies

Anonymkode: b2375...22d

• Liker 7
Skrevet

Hadde sveipet nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan ville dere damer som er på utikk etter uforplikted sex og bruker tinder reagert om dere kom på bra penis bilde på tinder, svepet høyre eller venstre?

Da hadde jeg brukt den fine «rapporter knappen».

Anonymkode: d517d...18d

• Liker 4
Skrevet

På samme måte som en mann ville reagert dersom han kom over et fittebilde på tinder: 'Mon tro hva som er feil med henne. Får jeg med meg 2 -3 kjønnssykdommer her, eller bare 1?'

Anonymkode: 1472f...d4c

• Liker 1
Skrevet

Tror det hadde funket jævla bra hvis du hadde med en linjal. Er den over 20cm blir det lett napp. Nesten like bra som et bilde av deg selv i en lambo.

Anonymkode: 4dca2...f64

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

På samme måte som en mann ville reagert dersom han kom over et fittebilde på tinder: 'Mon tro hva som er feil med henne. Får jeg med meg 2 -3 kjønnssykdommer her, eller bare 1?'

Jeg ville tenkt at hun er klar for pulings. Fittebilde ville sjarmert meg i alle fall.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjempelur idé. Blir sikkert mye matcher av det. 

Det er liksom det jeg savner mest. Penisbilder. Kjør på. 

:ironi:

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Skrevet

Hvis det hadde vært et eget konsept der en app gikk ut på det så hadde det sikkert funka, men når folk ikke er forberedt på det så er det ikke innafor. 

Anonymkode: cba7a...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 18.28):

Dette er en kjempeide. Gå for den er du snill. 😄

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg ville tenkt at hun er klar for pulings. Fittebilde ville sjarmert meg i alle fall.

Husk hypotetisk dong 🤞

Her har det vært folk før sa... folk.

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (24 minutter siden):

Dette er en kjempeide. Gå for den er du snill. 😄

Da blir det ihvertfall mer damer på mer ordentlige menn 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Husk hypotetisk dong 🤞

Her har det vært folk før sa... folk.

Nei, her ville jeg også tenkt at hun var klar for pulings uten dong. Det er best ☺️

• Liker 1
Skrevet

Burde ikke det være obligatorisk? Komme over det med størrelsen med en gang. Utseende, preferanser. Samme med underarmer, mage, bryst, skuldre, bankkonto, ja alt som er myttig. Husk og å hive med IQ Score. Alt dette kan legges inn i en profil, så slipper en haugevis av bomturer, der penis er for stor/liten, kroppen for trent/uttrent, økonomien for ulik, eller at ting ikke matcher intellektuelt. Tinder er svak slik, begrepet Like Voksne Leker Best, krever mer en hva de kartlegger. For meg er det best å treffe matcher på jobb, på gymmet, i livet, i relasjonen. Tinder er shopping,,,,, på 3. klasse.

Tinder sveiper jeg lett bort.

Anonymkode: 57dd9...fe2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, her ville jeg også tenkt at hun var klar for pulings uten dong. Det er best ☺️

Deilig da 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...