Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skulle egentlig jobbe hele julen i hjembyen min, men fikk for en uke siden telefon om at det er kommet regler om at jeg må være 10 dager i hjemkommunen først, uten symptomer, for å få lov å jobbe. Jeg var satt opp på vakter hver eneste dag og mister derfor mye inntekt som jeg har regnet med....

Har jeg noen krav her? Er snakk om en jobb i kommunen..Jeg har ikke mulighet til å være 10 dager i hjemkommunen før jul da jeg har en annen jobb her i Oslo...

Anonymkode: 71b8a...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! Jeg skulle egentlig jobbe hele julen i hjembyen min, men fikk for en uke siden telefon om at det er kommet regler om at jeg må være 10 dager i hjemkommunen først, uten symptomer, for å få lov å jobbe. Jeg var satt opp på vakter hver eneste dag og mister derfor mye inntekt som jeg har regnet med....

Har jeg noen krav her? Er snakk om en jobb i kommunen..Jeg har ikke mulighet til å være 10 dager i hjemkommunen før jul da jeg har en annen jobb her i Oslo...

Anonymkode: 71b8a...c6e

Selvfølgelig har du ingen krav her - du må følge koronareglene du som alle oss andre.

• Liker 5
Skrevet

Dersom du har timer på kontrakt har du vel rett på dem, men er du ringehelp så kan de endre/fjerne timer frem til 14 dager før oppsatt vakt. 

Anonymkode: b5a93...89a

Skrevet

Har de lov til å ilegge deg karantene før tiltredelse når du kommer fra en annen kommune i Norge, da? 🤔 Dette er jo regler denne kommunen i så fall må ha funnet på selv ? 

Anonymkode: 2c769...b58

• Liker 1
Skrevet

Er dette kommunen? Er du organisert.  Klart du har krav. Håper du har bevis på vaktene  du er tildelt

Anonymkode: c1d38...4c1

• Liker 1
Skrevet

Er du ekstrahjelp? Da tror jeg ikke du kommer noen vei 

Anonymkode: e6a6e...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...