AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Utroskap er utbredt sies det. Men hvor utbredt er det egentlig? Hva er utroskap? Sex? Kyssing? Flørting? Chatting? Prating? Sove ved siden av hverandre? Massasje? Jeg for min del har vært utro mot min samboer flere ganger faktisk? -ja, jeg har hatt sex utenom for spenningen. -men har jeg vært utro med tanke på de andre elementene som jeg også har gjort? Hva jeg føler selv? -det er litt mixed feelings, så vanskelig å si. Det er vel hva samboeren føler er utroskap? -kanskje det, men siden hun ikke vet noe, så kan hun ikke føle noe, derav har jeg ikke vært utro? Er det ikke urettferdig at hun ikke vet? Anonymkode: 74c4f...0d6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Utroskap er utbredt sies det. Men hvor utbredt er det egentlig? Hva er utroskap? Sex? Kyssing? Flørting? Chatting? Prating? Sove ved siden av hverandre? Massasje? Jeg for min del har vært utro mot min samboer flere ganger faktisk? -ja, jeg har hatt sex utenom for spenningen. -men har jeg vært utro med tanke på de andre elementene som jeg også har gjort? Hva jeg føler selv? -det er litt mixed feelings, så vanskelig å si. Det er vel hva samboeren føler er utroskap? -kanskje det, men siden hun ikke vet noe, så kan hun ikke føle noe, derav har jeg ikke vært utro? Er det ikke urettferdig at hun ikke vet? Anonymkode: 74c4f...0d6 Ja, det er urettferdig at du holder det borte fra henne. Kanskje dere heller skulle hatt et åpent forhold når du er slik. For alt du vet kan hun ha holdt på slik mot deg også. Urettferdig om du ikke vet? Anonymkode: 52daf...3c6
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Det at du holder det hemmelig for henne er vel selve definisjonen på utroskap?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Ekstremt vanlig. Vil tippe at 8 av 10 er utro. Kanskje 9 av 10 i løpet av livet. Hilsen gammel og vis Anonymkode: e3db2...88c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 30-40% tenker jeg er ca riktig. Ganske likt mellom menn og kvinner, kvinnen er litt mer utro pga de er så desperate etter å bli sett. Å få bekreftelse. Anonymkode: 4c7d2...648
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Tror det kommer veldig an på hvilke verdier den enkelte har og hvorfor man valgte sin partner. Tror de som er mest tilbøyelig til å være utro er de som blir sammen med andre pga egenskaper og er i forhold der det aldri har slått gnister. Anonymkode: fc31e...d90
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): 30-40% tenker jeg er ca riktig. Ganske likt mellom menn og kvinner, kvinnen er litt mer utro pga de er så desperate etter å bli sett. Å få bekreftelse. Anonymkode: 4c7d2...648 Er sjokkert hvis tallet er så høyt. Men når jeg tenker meg om, så er det nok mye slik. Kan hende litt mindre iår pga det ikke blir julebord sesong? Anonymkode: 74c4f...0d6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Kan ikke bare dere utro svin være single og høvle over hvem dere vil istedenfor å føre et annet menneske bak lyset som at de ikke betyr en dritt og fortjener å bli bedratt? Anonymkode: ac1c6...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 Utroskap er dessverre mye vanligere enn folk flest tror. Jeg kjenner overraskende mange som har vært utro og jeg har selv vært den som noen har vært utro med. For en del år siden var jeg naiv og godtroende, men etter å ha kommet halvveis i 30-årene har jeg lært at ting ikke alltid er så svart/hvitt. Anonymkode: a48cf...46d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror det kommer veldig an på hvilke verdier den enkelte har og hvorfor man valgte sin partner. Tror de som er mest tilbøyelig til å være utro er de som blir sammen med andre pga egenskaper og er i forhold der det aldri har slått gnister. Anonymkode: fc31e...d90 Godt sagt. Enig. Anonymkode: 940af...aa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå