AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hei jeg er en kvinne på 38 som har vært i et forhold i 5 år med en guttunge i en annem by, men for 2 mnd rant begeret over jeg avsluttet hele relasjonen. Selv om jeg vet det er for det absolutt beste har jeg slitt max i ettertid. ble så lei av dårlige prioriteringer. 40 år og det kuleste som finnes er alkohol, sitte inne å drikke hele helger sammen med en mann på 65 istedet for å komme være med meg og barna. Drikke seg sanseløs full og sovner av både ute på gata og så full at man mått hente han på sykehus midt i uka.. og dette er morsomt synes han.. roper og skriker til både mine og hans barn. Totalt underkuet av xn som bestemmer alt om jul barnefordelit nyåttr. alltid godtatt alt fra henne uansett om det ødela for vår relasjon! Vet at jeg burde være gla for å komme meg ut av dette, men man husker vel dessverre oftere di brae tingene...for di fantes di og håper det bare snart går over så jeg kan leve videre, og kanskje finne meg en ny frier etterhvert, uten alkoholproblemer!! Anonymkode: 40e4d...e2b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Du vet det selv, dette er overhodet ingen mann du egentlig ønsker å være sammen med..! Anonymkode: e9fa5...893
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Nei , jeg har funnet meg i all for mye dritt... vurdert å dra i flere år, men har alltid tenkt at det blir bedre, han skjerper seg nok... men jeg har blitt så fryktelig glad i barna hans, og barna våre gikk veldig godt overens. Ikke hver dag med stesøsken, men nå møttes di kun en helg i mnd da samt ferier Anonymkode: 40e4d...e2b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Tror det er redselen for å ikke ha noen som egentlig er verst. I juletider og koronatider og man føler man blir for alltid alene, men det blir nok godt etterhvert 😀 Anonymkode: 40e4d...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå