Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruke å tro at jeg var aseksuell for noen år siden, da sex absolutt ikke var noe spennede for meg. Det endret seg plutselig når jeg ble sammen med en fyr som virkelig kunne det og jeg selv også fikk prøvd meg skikkelig. Dessverre varte ikke forholdet, men siden den kan har jeg gått litt tilbake til det å ikke nyte sex noe spesielt.

Jeg har ny partner som jeg elsker og har et veldig godt samliv med, men vi går ikke godt sammen i senga. Jeg prøver å gi tips og prøver også ofte nye ting for han så han skal nyte det, men har virker rett og slett ikke interessert. Har ønsker ingenting spesielt, ikke engang blowjob. Altså han tar det hvis han får men spørr aldri selv. Det er også veeeldig sjeldent han tar initiativ og når han gjør det er det bare sånn sky hinting som jeg nesten ikke legger merke til.... Blir jo ikke akkurat så gira på han når jeg ikke engang ser at han har lyst på meg 😅

Jeg har prøvd å snakke om det flere ganger og nå har det kommet til et punkt hvor jeg bare kvier meg til å prøve igjen for det virker bare som vi er helt forskjellig på hva vi ønsker. Det er jo normalt og greit nok det, men det føles så teit å lage en stor ting ut av det.. At jeg ikke skal klare meg bra uten?? Jeg vet ikke... Jeg vil jo ikke tvinge han, men samtidig vil jeg jo at noen skal ha lyst på meg.. 

Vi har bare vært sammen i litt over et år og har bare sex en til to ganger i uka akkurat nå. Selv skulle jeg likt oftere. 

Jeg ser at han prøver, men det blir likksom ikke noe mer av det etter en liten stund. 

Kanskje jeg bare er ekstremt dårlig selv og det er derfor han ikke har lyst på meg? Jeg vet ikke... Har ikke opplevd det før. 

Anonymkode: a3ffb...4de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han, sex er utrolig viktig at begge er sånn tålig like på 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke skjønner tegninga når du vil ha sex? Med at du sier han er utydelig når han vil... kanskje han føler det samme? 

Noen menn kan man faktisk spørre rett ut... «skal vi knulle?»

Anonymkode: c9a0e...53d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han rett og slett ikke skjønner tegninga når du vil ha sex? Med at du sier han er utydelig når han vil... kanskje han føler det samme? 

Noen menn kan man faktisk spørre rett ut... «skal vi knulle?»

Ts her. 

Har tenkt på det og har flere ganger spurt direkte og føler jeg er veldig klar på det når jeg ønsker det, men blir ofte et nei (som er ok) og hvis det ikke blir et nei virker han fortsatt ikke så gira på det. 

Får ikke så veldig lyst til å fortsette å spørre. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruke å tro at jeg var aseksuell for noen år siden, da sex absolutt ikke var noe spennede for meg. Det endret seg plutselig når jeg ble sammen med en fyr som virkelig kunne det

Hvis du er tilnærmet aseksuell uten at du har en mann som gjør alt "riktig" så er ikke det normalt altså. Hvis du ikke klarer å bli tent eller like sex ellers, og er helt avhengig av en mann, så mangler det noe.

Anonymkode: b2f05...de4

Skrevet

Sex er ikke alt i forhold sier flere her på KG.. 

De som sier slik er som mannen din, dødens kjedelig i senga. 

Er man seksuell av seg så betyr sex i et samliv en hel del vil jeg si, hvis sex er viktig for deg som en del av samlivet TS så bør du nesten bytte han ut. Eller gå utro. 

Anonymkode: 3f276...6d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du er tilnærmet aseksuell uten at du har en mann som gjør alt "riktig" så er ikke det normalt altså. Hvis du ikke klarer å bli tent eller like sex ellers, og er helt avhengig av en mann, så mangler det noe.

Anonymkode: b2f05...de4

Ts her

Var vell ikke direkte det jeg mente at man må kunne alt, men når man viser null interesse eller kun er etter et lite sprut og ferdig med det så er det lite interessant for min del. Det var det eneste jeg hadde i erfaring av sex før jeg møtte denne fyren. Skal jo ikke si jeg var noe bedre selv før det. Jeg hadde jo null peiling før jeg fikk prøvd meg fram og hjelp fra eksen til å bli "bedre". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er man seksuell av seg så betyr sex i et samliv en hel del vil jeg si, hvis sex er viktig for deg som en del av samlivet TS så bør du nesten bytte han ut. Eller gå utro. 

Ja.. Jeg tenkte jo først det ikke har noe å si, men det føles absolutt ikke bra å bli avvist hele tiden. Jeg vil selvfølgelig ikke ligge med han om han ikke vil. Det er jo enda værre enn å bli avvist.

Men ja.. Jeg er så glad i han at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gå frem. For han er det jo helt uvirkelig å ikke kunne være sammen bare for det ikke blir bra i senga... For meg er det jo tydelivis annerledes. Noe jeg da har lært nå. 

Som nevnt over har vi pratet flere ganger og han er jo veldig grei å snakke med om ting. Prøver å ta til seg ting og jeg det samme til han, men det virker litt som vi ikke kommer noen vei her. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var det da dere holdt på før dere ble sammen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan var det da dere holdt på før dere ble sammen?

Ts

Var nok mer interesse fra hans side da og jeg var vell egentlig mye mer fornøyd da. Var selvfølgelig mye oftere enn 1 til 2 ganger i uka. 

Jeg har full forståelse at jobb kan komme i veien osv eller at humøret ikke har vært bra nok men når hveeer uke alltid er det samme tenker jeg mer at det ligger noe bak. Enten er jeg bare ikk sexy nok lengre eller så har han bare lavere drive... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts

Var nok mer interesse fra hans side da og jeg var vell egentlig mye mer fornøyd da. Var selvfølgelig mye oftere enn 1 til 2 ganger i uka. 

Jeg har full forståelse at jobb kan komme i veien osv eller at humøret ikke har vært bra nok men når hveeer uke alltid er det samme tenker jeg mer at det ligger noe bak. Enten er jeg bare ikk sexy nok lengre eller så har han bare lavere drive... 

Ikke tro du ikke er sexy lenger ❤️❤️ 

Høres ut som det er noe som ligger usnakket i luften, som dere ikke helt finner ut av 😕 kanskje det rett og slett går på manndommen hans å prate om det... mange menn liker ikke snakke om det som evt gjør de mindre manndig, som f eksempel litt mindre fungerende utstyr 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Njæh, det er og de som blir hjernevasket av sine drita kjedelige partnere til å tro at et forhold med rævva sexliv er bra nok. 

Anonymkode: e43a6...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja.. Jeg tenkte jo først det ikke har noe å si, men det føles absolutt ikke bra å bli avvist hele tiden. Jeg vil selvfølgelig ikke ligge med han om han ikke vil. Det er jo enda værre enn å bli avvist.

Men ja.. Jeg er så glad i han at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal gå frem. For han er det jo helt uvirkelig å ikke kunne være sammen bare for det ikke blir bra i senga... For meg er det jo tydelivis annerledes. Noe jeg da har lært nå. 

Som nevnt over har vi pratet flere ganger og han er jo veldig grei å snakke med om ting. Prøver å ta til seg ting og jeg det samme til han, men det virker litt som vi ikke kommer noen vei her. 

Jeg er deg i framtiden (vi har vært sammen i tre år), og kan bare fortelle at det ikke blir bedre, bare hundre ganger verre. Jeg utviklet depresjon og selvhat, og vi sover ikke på samme rom lenger. Jo lenger man blir i forholdet, jo vanskeligere blir det å gå. Jeg har brukt alt for lang tid og for mye energi på å prøve, og det var helt forgjeves.

En mann som ikke har lyst på partneren sin det første året kommer aldri til å ha lyst på partneren sin. Det skjer ikke.

Anonymkode: 80edd...653

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...