AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hva tenker dere om en mann på snart 40 år som sier han vil gå forsiktig frem? Etter 1 år og 6 mnd sammen. Jeg mener at om følelsene er riktige er det på tide og diskutere felles bosted. Muligens vente 6 mnd til vi har vært med hverandre 2 år. Han mener babysteps. Bor et stykke unna hverandre. Jeg har barn, ikke han. Anonymkode: 6ed8b...a73
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 For min del hadde det vært helt supert, så lenge jeg allikevel følte "det var oss to". Ønsker han å bli samboer? Anonymkode: 0ff16...742 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Nei ikke i nærmeste fremtid overhodet. Anonymkode: 6ed8b...a73
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Det er jo bra og ansvarsfullt, spesielt mtp at du har barn. 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Tenker at han er bortkastet tid og egentlig bare er ute etter en fast sexpartner. Hadde ikke brukt sekund på en eneste mann som antyder at han må krype inn i forhold. Det er 1. ikke spesielt sexy med feige menn, 2. Drita kjedelig. Anonymkode: 8e1c5...467 3
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Katten.2.0 skrev (10 timer siden): Det er jo bra og ansvarsfullt, spesielt mtp at du har barn. Jeg tenker akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Du er alenemor, det gjør at han fortsatt har sine tvil. Anonymkode: 7964d...7dd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Jeg tenker at 1,5 år ikke er lenge, og når det er barn i bildet i tillegg så er det virkelig ingen grunn til å stresse. Faktisk så anbefales det at man skal ha vært i et forhold i 3 år før man vurderer å flytte sammen med barn. Dette fordi det visstnok er så lang tid barn i snitt bruker på å bli kjent med og virkelig trygg på nye mennesker. Så jeg syns du har møtt en veldig fornuftig mann. Men hvis du føler deg usikker på om han virkelig ønsker å gå framover sammen med deg så må dere jo ta en skikkelig prat om det. Så dere begge kan sette ord på hva dere føler og tenker, og dere kan bli trygge på hverandre. Anonymkode: 9e269...532 2
~ m a u d e ~ Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva tenker dere om en mann på snart 40 år som sier han vil gå forsiktig frem? Etter 1 år og 6 mnd sammen. Jeg mener at om følelsene er riktige er det på tide og diskutere felles bosted. Muligens vente 6 mnd til vi har vært med hverandre 2 år. Han mener babysteps. Bor et stykke unna hverandre. Jeg har barn, ikke han. Anonymkode: 6ed8b...a73 Du har unger. Det er DU som burde vært den fornuftige i denne situasjonen. Pris deg lykkelig over at han er det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Høres fornuftig ut. Bo separat noen år, og langt ungene tilpasse seg. Anonymkode: a5901...d0d 2
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har vært i et forhold i etterhvert mange år. Vi har begge barn, og vi forblir særboere til barna er ute av redet. Det gjør på ingen måte forholdet mindre seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå