Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår på 9 uker har helt siden fødsel sovet godt i vogna. Utenom vogna har det kun vært på oss/puppen han har sovet på dagtid. Sover godt i egen seng på natten. Har derfor vært en befrielse å komme seg ut med vogna. Har også hund som er avhengig av å luftes, så ut må vi!!

Men de siste 3 dagene har han grått hysterisk i vogna og sovner ikke. Er veldig frustrerende.. har prøvd med mindre klær, mer klær, riste på vogna mens vi går, jogge.. bare gråting! Når vi kommer inn og tar han opp er det stopp på gråtingen med en gang.. andre som har opplevd dette? Går det over? Rart at det snur sånn plutselig..

Ps.  han sover jo flatt om natten også, så tror ikke det har med det å gjøre.

Anonymkode: 22d2d...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer er rare små vesner med egen vilje. Det som var greit i går trenger ikke være greit i dag, men kanskje greit igjen i neste uke. Baby her var ikke særlig glad i vogna, men det gikk litt i perioder. Først når vi byttet til sportsdel ble han mer forutsigbar glad i den, og mer forutsigbart sovende. Særlig siste tiden før vi byttet var han mye frustrert, utålmodig og hadde vanskelig for å sove. 

Anonymkode: d0078...4f0

Skrevet

Min jente var også ok med vogna den første tiden, men så ble det slutt. Jeg bruker bæresele. 

Anonymkode: 3df99...a74

Skrevet

Signerer hun som skriver at babyer er rare. De ombestemmer seg og styrer på hver dag. Min likte også vogna i noen uker, før det var total og fullstendig nekt i noen uker, før det var storveis igjen. Samme med mat. Spiser 3 skiver leverpostei en dag, og spytter ut leverposteien neste dag. Elsker stellebordet en dag, hater det neste dag. Man må liksom bare go with the flow :P Bruk bæresele/sjal når du må ut med hundene :) 

Skrevet

Har du prøvd å bygge opp under ryggen litt så baby kan se ut av vogna? Du kan legge ham ned igjen når han har sovna. 

Ellers anbefaler jeg bæretøy :) Start med å høre om noen venninner har en bæresele å låne deg så du kan teste det ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...