AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Er det noen som har erfaring og kan anbefale batteridrevne stearinlys og telys? Finnes det noen som fungerer i gruppe, så det er mulig med fjernkontroll å skru på og av lyset på alle på en gang? Anonymkode: 026b5...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg kjøpte noen fra Nille. Fungerer helt greit, med en bryter under hvert lys. Jeg kjøpte kubbelys. Anonymkode: 31a78...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 Uyuni er veldig bra. Koster litt, men de lyser nesten som ekte stearinlys. Vær oppmerksom på at det er to typer der kun den ene kan styres med fjernkontroll. Anonymkode: 16728...492 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 Takk for tips, tar gjerne imot flere. 😃 Anonymkode: 026b5...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 7. desember 2020 #5 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Jeg har kjøpt kubbelys på Europris som jeg syns ser ganske ekte ut. https://www.europris.no/p-kubbelys-3-pk-led-hvit-183070 Men jeg har ikke funnet noen telys som ser ekte ut - alle har alt for gult og kunstig lys. Endret 7. desember 2020 av Føsleguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 Uyuni kan styres med fjernkontroll (en av dem som nevnt over), og er de fineste led lysene jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 7. desember 2020 #7 Del Skrevet 7. desember 2020 Clas ohlson har noen fine med timer som gjør at de skrur seg på til samme tid hver dag, og lyser i åtte timer før de slukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 Europris sine hvite til 179,- for 3 stk med fjernkontroll er helt glimrende. De røde anbefaler jeg ikke, for det lukter av dem. Må være noe med fargestoffene i voksen, for de hvite lukter ikke. Anonymkode: 8353e...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 8. desember 2020 #9 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg har fra Clas, med timer. De er kjempefine! Liker dem veldig godt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå