Gjest Kari N Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Hva i all verden skal jeg kose meg med kl. 18.00 på søndager nå? Buffy er over, Charmed er over, Angel er også snart ferdig... *sukk* Og Star Trek er evigheter siden de har sendt..... Vil ha nye gode serier!
smilepia Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Slapp av, Kari N. Kan ikke gjøre noe med at Buffy og Angel ble sluttet å produsere, men de produserer da vitterlig en ny sesong av Charmed :-) Sesong 8 har vist minst 2 episoder i USA, så langt jeg kunne se. Så da kommer det en fortsettelse, om man bare er tolmodig nok...
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 I know the feeling! Jeg har gått over til å handle billige serier på Play.com og ebay, og Buffy tåler alltids en titt til. Sist kjøpte jeg sesong 1 av the 4400 for ca 15 pund... da slipper man tollavgift og slikt. Taken er også bra, og kan kjøpes ganske rimelig for tiden.
Totalya Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Hva i all verden skal jeg kose meg med kl. 18.00 på søndager nå? Buffy er over, Charmed er over, Angel er også snart ferdig... *sukk* Og Star Trek er evigheter siden de har sendt..... Vil ha nye gode serier! ← Barnetv? Er det ferdig?? Får ikke sett det på søndagene pga barnetv, men det gjør egentlig ikke noe, for jeg har vært så enge uten tv3 at jeg prøver å få med meg reprisene som går på hverdagene for å komme ajour. Men jeg får ikke sett det hver dag, så dersom noen har lyst er deet bare å skrive referat
smilepia Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Er det ferdig?? Får ikke sett det på søndagene pga barnetv, men det gjør egentlig ikke noe, for jeg har vært så enge uten tv3 at jeg prøver å få med meg reprisene som går på hverdagene for å komme ajour. Men jeg får ikke sett det hver dag, så dersom noen har lyst er deet bare å skrive referat ← Det finnes mange sider (engelske) som har referat fra alle episodene. F.eks denne Dersom du googler charmed episode guide finner du helt sikkert mange flere også
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 charmed har gått altfor lenge burde stoppet etter at prue døde
Gjest Spacegirl Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Jeg trodde Charmed var slutt jeg, men hvis det kommer en sesong 8 så blir jeg glad . Men jeg skjønner ikke helt hva sesong 8 skal handle om i såfall? Siste episode i ses. 7 virket jo ganske avsluttende syns jeg :klø: . De har jo ikke sin egen identitet lenger, ikke vil de bruke magi lenger og demonene og alle andre tror jo at de er døde... Er det noen som vet? For jeg finner ingenting om en ny sesong på nettet...
smilepia Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 På denne siden er det i hvertfall omtalt 6 episoder i sesong 8. Og på denne siden snakkes det forsiktig i sesong 9 og 10 også. Noen har uttalt at de er ikke fremmed for å fortsette serien så lenge det er interesse for den blandt fansen. Det er også en link til en side med informasjon om den nye sesongens episoder. Har forsøkt å ikke lese hva de nye episodene skal dreie seg om, og jeg er enig i at den siste episoden i sesong 7 var veldig avsluttende (kanskje de hadde tenkt å gi seg da, men ombestemmte seg senere?). Men ville da tippe at de nye episodene vil dreie seg om hvordan det forklares at Leo er borte, og Piper vil jo helt sikkert ha sønnene sine med seg i sitt "nye" liv også, men de er jo i bestefars varetekt... så noe må skje der. og noen (i hvertfall demoner) finner jo helt sikkert ut at de fortsatt lever, sann før eller siden.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #11 Skrevet 12. august 2005 Det var meningen at det skulle slutte med sesong 7. Avtalen om å spille inn sesong 8 ble gjort etter de hadde spilt inn siste episode av sesong 7, og det skjedde på grunn av omfattende petition av seerene i USA. Jeg vet hvordan de har jobbet seg rundt slutten (på sesong 7) og kan bare roe dere med at de fann en grei nok og troverdig løsning på problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå