Gå til innhold

Hvordan vet alle mødre hvordan et bomba horehus ser ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg lurer på 🤔

Anonymkode: 82073...db3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål.

Anonymkode: 99d53...554

• Liker 1
Skrevet (endret)

De vet hvordan soverommet deres ser ut etter sex, og har mulighet til å gjette seg til hvilket inntrykk man ville fått hvis en bombe gikk av i ett hus med 10-20 av disse....

(Dette er faktisk svaret min mor ga sin (7 år gamle! ) sønn i en deadpan, noe irritert tone.  Jeg var generelt en irriterende liten drittunge som forfulgte sånne språklige uttrykk, så hun utviklet en taktikk som fikk meg til å holde kjeft hjemme. Men det betydde jo også at jeg tok med meg alt dette ut. Med vekslende hell....)

Endret av Druid
  • Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Innertier. 

Skrevet

Bra vits du fant på Jodel;)

Anonymkode: cd7ae...c8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan tror du barn blir til? En har hatt mye og ukritisk sex før en er så lei av det at en velger å få unger... 

Anonymkode: a2b3b...c47

Skrevet

Er vell ei lita hore i hver mor da

Anonymkode: 14778...3d0

Skrevet
Druid skrev (28 minutter siden):

De vet hvordan soverommet deres ser ut etter sex, og har mulighet til å gjette seg til hvilket inntrykk man ville fått hvis en bombe gikk av i ett hus med 10-20 av disse....

(Dette er faktisk svaret min mor ga sin (7 år gamle! ) sønn i en deadpan, noe irritert tone.  Jeg var generelt en irriterende liten drittunge som forfulgte sånne språklige uttrykk, så hun utviklet en taktikk som fikk meg til å holde kjeft hjemme. Men det betydde jo også at jeg tok med meg alt dette ut. Med vekslende hell....)

🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er vell ei lita hore i hver mor da

Anonymkode: 14778...3d0

Og en stor horebukk i hver mann.

• Liker 5
Skrevet

Hahah 😂 

Anonymkode: 8766f...7ac

Skrevet
Druid skrev (5 timer siden):

Kan jeg bli venn med mammaen din? 😆

Anonymkode: 5c4bb...317

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan jeg bli venn med mammaen din? 😆

Anonymkode: 5c4bb...317

Hun høres helt awsome ut, fordi hun var det. Hun er nok desverre død, og jeg er redd for at din opplevelse ville være litt annerledes hvis du kjente henne gjennom egne øyne i stedet for gjennom hennes sønn 🙂

(Hun var alkoholiker , min far skilte seg fra henne når jeg var 17, etter at jeg hadde sagt fra om hva jeg mente om kranglingen deres. Det at hun notorisk hadde en tendens til å glemme hvem hun var gift med, var nok også en årsak. Ingen av dem fant seg noen nye etterpå. jeg vet at begge innså at selv om de var hverandres sjelefrend, kunne de ikke leve med hverandre. Men ja, jeg hadde en fantastisk mor og har en fantastisk far, selv om jeg i dagens Norge hadde vært på fosterhjem og under tung medisinering for lenge siden :- ) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...