AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Jeg orker snart ikke mer av jobben. Er så misfornøyd, og det går på selvtilliten løs at jeg endte opp på feil hylle karrieremessig. Jeg er overkvalifisert og nå merker alle rundt meg hvor sur, utakknemmelig og negativ jeg er. Vet kollegaer merker min manglende motivasjon. Før var målet å slepe seg gjennom dagen til kl 16 for å hive seg i bilen hjem, men med hjemmekontor har jeg kronisk dårlig samvittighet og føler ikke samme lettelse kl 16. Situasjonen kan sammenlignes med å være " Ingeniør som jobber som sekretær " med oppgaver som krever bachelor i administrasjon, for å illustrere hvor feil dette har blitt. Miljøet er preget av misnøye og motvilje. Får ikke byttet til relevant jobb fordi årene har gått fra meg. Jeg hadde erfaring fra kontor da jeg startet i bedriften og håpet på et karrierebytte internt innen kort tid ettersom det er mange ingeniørstillinger der. Nå virker det umulig. Søkt på 9 stillinger internt, og aldri fått napp. Er gravid og arbeidsgiver er solid og bra. Skal jeg droppe jobbsøkingen og tilbringe permisjonen i " den absolutt ikke - utfordrende jobben med absolutt uinteressante arbeidsdager" Hvor mye betyr arbeidsgiver i permisjons og småbarnstiden? Hva ofrer man? Tips fra foreldre eller " vise mentorer" mottas med stor takk Anonymkode: 70146...4a8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Bruk permisjonstiden til å søke ny jobb. Det å ha det dårlig på jobb er ikke verdt det i lengden. Anonymkode: 4f296...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå