Gå til innhold

Dere damer som tenner på å bli litt "sprengt" ved samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere ekstra dildo samtidig eller andre leketøy av og til for å gjennomføre fantasien? Hos oss leker vi med stor dildo noen ganger, og penishylse for spenningen sin del, selv om vi liker normal sex best til vanlig. Men noen ganger tenner hun på føle seg helt fylt opp sånn at vi må være forsiktig. 

Har ikke prøvd fisting enda, men er noe vi har som langsiktig prosjekt, siden jeg har hender som er godt over snittet store.😄

Anonymkode: 6ae71...c57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har ikke prøvd fisting enda, men er noe vi har som langsiktig prosjekt, siden jeg har hender som er godt over snittet store.😄

Fisting har jeg prøvd noen ganger, vi knullet mye på forhånd så hun var godt oppvarmet, brukte mye olje... Så tok  førte hun hånden min inni seg, etter en 3-4 minutter med sakte bevegelser, så ville hun knulles hardt. Herrefred som hun stønnet, jeg var jo på forhånd livredd for at hun skulle føle smerte... men hun hadde gjordt dette før og har født større ting en hånda mi, sa hun...

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi liker store leketøy og både knuller og fister hverandre. Deilig!😃

Skrevet
Alterego666 skrev (18 timer siden):

Vi liker store leketøy og både knuller og fister hverandre. Deilig!😃

Noen tipps til hvordan vi kan klare fisting? Begynte dere med dildoer for å tilvenne å ta større ting? 

Vi begge har lyst til dette.😄

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Fisting har jeg prøvd noen ganger, vi knullet mye på forhånd så hun var godt oppvarmet, brukte mye olje... Så tok  førte hun hånden min inni seg, etter en 3-4 minutter med sakte bevegelser, så ville hun knulles hardt. Herrefred som hun stønnet, jeg var jo på forhånd livredd for at hun skulle føle smerte... men hun hadde gjordt dette før og har født større ting en hånda mi, sa hun...

Hørtes deilig ut. Fikk hun deilige orgasmer av det? Er digg hvis man har god tid og setter av ekstra lang tid til sengehyggen. 

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Noen tipps til hvordan vi kan klare fisting? Begynte dere med dildoer for å tilvenne å ta større ting? 

Vi begge har lyst til dette.😄

Vi gjør dette når vi både har god tid OG lysten kommer over oss, og begge disse forutsetningene skjer ikke hver uke.

Mitt beste råd er at man kan ikke bruke for mye glidekrem, og det er bedre å fokusere på lyst og glede enn på prestasjon. 
Dersom dere bestemmer dere for at i dag SKAL neven inn, minsker sjansen for at den passive klarer å ta i mot. Legg på litt press, vent, slipp litt på presset, rotér neven forsiktig, legg på litt mer press igjen, repetér. Snakk mye og godt sammen, og vær sikre på at begge liker dette. Man kan ha det veldig deilig og intimt mens man forsøker. Når neven endelig glir inn, er det mektig. Dette er next level of intimacy!

Vi bruker også store dildoer, eller flere dildoer samtidig.😉

Endret av Alterego666
Skrevet
Alterego666 skrev (4 timer siden):

Vi gjør dette når vi både har god tid OG lysten kommer over oss, og begge disse forutsetningene skjer ikke hver uke.

Mitt beste råd er at man kan ikke bruke for mye glidekrem, og det er bedre å fokusere på lyst og glede enn på prestasjon. 
Dersom dere bestemmer dere for at i dag SKAL neven inn, minsker sjansen for at den passive klarer å ta i mot. Legg på litt press, vent, slipp litt på presset, rotér neven forsiktig, legg på litt mer press igjen, repetér. Snakk mye og godt sammen, og vær sikre på at begge liker dette. Man kan ha det veldig deilig og intimt mens man forsøker. Når neven endelig glir inn, er det mektig. Dette er next level of intimacy!

Vi bruker også store dildoer, eller flere dildoer samtidig.😉

Takk for utfyllende svar. Høres spennende ut. Vi skal nok få det til en dag vi også.😀 Viktig å ta det gradvis og forsiktig så det ikke blir ondt. Etter å ha lest litt om emnet har jeg forstått det sånn at det vanskeligste er å få hånda innenfor åpningen, da er man likssom over kneika siden det er trangest i åpningen? Får bruke julen til dette prosjektet.😄

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for utfyllende svar. Høres spennende ut. Vi skal nok få det til en dag vi også.😀 Viktig å ta det gradvis og forsiktig så det ikke blir ondt. Etter å ha lest litt om emnet har jeg forstått det sånn at det vanskeligste er å få hånda innenfor åpningen, da er man likssom over kneika siden det er trangest i åpningen? Får bruke julen til dette prosjektet.😄

Lykke til! Tommelknoken er kneika. Etter den går det lett. Bruk god tid, snakk sammen og finn rett vinkel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...