AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Okey.. svar meg på dette!! er man videre ved doggy style? Fordi jeg kan få inn hvilken som helst størrelse i doggy style, så klart det gjør jævlig vondt noen ganger, men blir diggete etterhvert. problemer er å ri og misjonær, da klarer jeg ikke😒 gjør alt for vondt, så hvilken stilling er best? Anonymkode: c753c...e46
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okey.. svar meg på dette!! er man videre ved doggy style? Fordi jeg kan få inn hvilken som helst størrelse i doggy style, så klart det gjør jævlig vondt noen ganger, men blir diggete etterhvert. problemer er å ri og misjonær, da klarer jeg ikke😒 gjør alt for vondt, så hvilken stilling er best? Anonymkode: c753c...e46 Det varierer fra kvinne til kvinne. Det er ingen fasit. Noen føles trangere ut i doggystyle, andre videre. Dette gjelder også i alle stillinger. Dama mi føles videst ut i ridestilling men trangere i andre stillinger og spessielt doggy. Bruk de stillingene som er best for deg er mitt råd og få mannen til å være forsiktig hvis det gjør vondt i andre stillinger. Anonymkode: 2abc4...95b 1
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Doggystyle er den posisjonen som frembringer oftes orgasmer... Det er fordi taskballene klasker mot klitten for hvert støt, og penisen kommer lengst inn...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det varierer fra kvinne til kvinne. Det er ingen fasit. Noen føles trangere ut i doggystyle, andre videre. Dette gjelder også i alle stillinger. Dama mi føles videst ut i ridestilling men trangere i andre stillinger og spessielt doggy. Bruk de stillingene som er best for deg er mitt råd og få mannen til å være forsiktig hvis det gjør vondt i andre stillinger. Anonymkode: 2abc4...95b Ok! Takk for svar, det er bare at det blir jo kjedelig å bare ta en stilling.. men skal heller si i fra om å være forsiktig:) Anonymkode: c753c...e46 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Doggystyle er den posisjonen som frembringer oftes orgasmer... Det er fordi taskballene klasker mot klitten for hvert støt, og penisen kommer lengst inn... Så det er vanlig at jeg føler det er lettere å diggere med doggy? Altså jeg vet at jeg er trang, noe som egt er litt kjedelig for meg. men doggy er den eneste stilling, jeg kan ha det godt med og få orgasme med.. men er også viktig med variasjon, så vet ikke om andre like bra stillinger:// Anonymkode: c753c...e46 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Min favorittstilling med en dame som har bra bakdel er pron-bone altså at hun ligger på magen (gjerne med rumpa litt opp) og jeg sitter over mens jeg knuller henne. Evt om du har speil tilgjengelig er det få ting som slår en doggystyle om du får innstilt det sånn at du ser puppene i speilet mens du tar henne bakfra. Det er en grunn til at klassikerne er som de er tenker jeg, men ellers liker jeg jo også å pule med dama sine bein samlet og liggende på siden eller i sex-huske, de er mine "honorable mentions". Anonymkode: aeb31...427 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Bamseklemmer skrev (13 minutter siden): Doggystyle er den posisjonen som frembringer oftes orgasmer... Det er fordi taskballene klasker mot klitten for hvert støt, og penisen kommer lengst inn... Ikke for meg, ingen av de delene. Får smerter faktisk fordi den kommer for langt inn. Ballene mot klitoris gir ikke meg orgasme heller. Anonymkode: 975e9...60d 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min favorittstilling med en dame som har bra bakdel er pron-bone altså at hun ligger på magen (gjerne med rumpa litt opp) og jeg sitter over mens jeg knuller henne. Evt om du har speil tilgjengelig er det få ting som slår en doggystyle om du får innstilt det sånn at du ser puppene i speilet mens du tar henne bakfra. Det er en grunn til at klassikerne er som de er tenker jeg, men ellers liker jeg jo også å pule med dama sine bein samlet og liggende på siden eller i sex-huske, de er mine "honorable mentions". Anonymkode: aeb31...427 Hm....mine «least favourites» 🤷♀️😅 Anonymkode: 975e9...60d
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det er vanlig at jeg føler det er lettere å diggere med doggy? Altså jeg vet at jeg er trang, noe som egt er litt kjedelig for meg. men doggy er den eneste stilling, jeg kan ha det godt med og få orgasme med.. men er også viktig med variasjon, så vet ikke om andre like bra stillinger:// Anonymkode: c753c...e46 Hvis du er så trang at det føles litt ondt, da skjønner jeg deg godt. Du blir nok mere romslig etterhvert som årene går, så her finnes ingen snarveier... Har du prøvd omvent misjonær der begge har samlede ben? da kan du jo avgjøre støtene og hvor langt han kommer inni deg, samtidig får du jo gnikket klitten din en god del... Glidemiddel er jo helt topp for deg, den gir jo god friksjon og mindre smerter... 1
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ballene mot klitoris gir ikke meg orgasme heller. Det er ikke det at det gir deg orgasme alene, men man blir faktisk påvirket av å bli klappet på klitten. Det setter fart i blodsikulasjon som holder ereksjonen oppe, holder man på lenge nok kan du nok få både orgasme og squirte av det... men det er bare du som styrer orgasmen, squirtingen kan komme selv om du ikke vil det... Jeg tror nok stillinger der det er du som styrer lengden er best for deg... Det viktigste er at sexen skal føles bra og at du prater med partneren om hvorfor du vil ha styringen... Endret 7. desember 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 Da jeg trykket meg inn på denne tråden trodde jeg det handlet om jobb stillinger 🙄 Anonymkode: 1148b...a62 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 Bamseklemmer skrev (44 minutter siden): Doggystyle er den posisjonen som frembringer oftes orgasmer... Det er fordi taskballene klasker mot klitten for hvert støt, og penisen kommer lengst inn... Derfor er det også best for kvinner, også de yngre, å ha sex med eldre menn. Eldre menn har som sagt hengeballer som klasker godt mot klitten til damene. Anonymkode: 0c01b...65b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Derfor er det også best for kvinner, også de yngre, å ha sex med eldre menn. Eldre menn har som sagt hengeballer som klasker godt mot klitten til damene. Anonymkode: 0c01b...65b 🤢 gamle klaskende baller?? Anonymkode: 1148b...a62 6
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Derfor er det også best for kvinner, også de yngre, å ha sex med eldre menn. Eldre menn har som sagt hengeballer som klasker godt mot klitten til damene. Anonymkode: 0c01b...65b Haha, jeg har hatt baller med størrelse som et måke egg siden jeg var i 20 årene, ikke rart de henger og klasker... det lager jo en del hærlig lyd også😅
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Jeg liker ikke balle klasking 🙄 men jeg er litt prippen da Anonymkode: 1148b...a62
Fioljenta Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 Jeg får ofte vondt hvis han går får tidlig inn. Da hjelper det masse med glidemiddel (eller hvis vi koser mer først). Hvis jeg forventer at det kommer til å gjøre vondt, spenner jeg og da blir det mer vondt. Får jeg vondt, hiver jeg ham ut. Min favoritt er push-ups. Men favoritter varierer. Dere må nesten bare eksperimentere med forskjellige stillinger. Et tips er at han bare tar grunne støt en stund før han går dypt. Et annet tips er at han ikke bare støter ut og inn, men kanskje roterer litt på hoftene eller endrer vinkel. Hvis du pleier å like bakfra, så kanskje de der han støter mot fremre vegg, er bedre for deg? 💜
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #18 Skrevet 7. desember 2020 ONS - doggy. I forhold - variasjon, men helst misjonær fordi jeg vil ser på han ❤️ Anonymkode: 237ee...31e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #19 Skrevet 7. desember 2020 Liker best misjonæren med bena på skuldrene hans, og bakfra Anonymkode: 386da...8ba
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #20 Skrevet 8. desember 2020 Doggy (føler meg sexy i den stillingen for jeg vet at utsikten hans er ganske bra), misjonær, liker å være øverst men liker ikke sitte oppreist, heller fremoverlent. Omvendt misjonær på en måte. Anonymkode: 4242a...a81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå