AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Er det vondt å pumpe? Er det samme «følelse» som å amme? Hilsen førstegangsfødende😊 Anonymkode: 88a60...229
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Jeg synes ikke det kjentes når jeg pumpet.. var av og til vondt når han ammet, men han fikk aldri skikkelig tak (derfor måtte jeg pumpe). Selv på raskeste hastighet merket jeg det ikke særlig Anonymkode: 5f1e6...1ec
myMa Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Nei. Det er ikke vondt. Vil anbefale deg naturebond "pumpe" om du skal pumpe og amme 😊
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Syntes det var grusomt vondt å amme de første ukene. Gråt av smerte. Pumpet meg derfor en del og det kjente jeg ikke😅 Anonymkode: 6e565...783
boblevann Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Syntes det var grusomt vondt å amme de første ukene. Gråt av smerte. Pumpet meg derfor en del og det kjente jeg ikke😅 Anonymkode: 6e565...783 Samme her! Selv om jeg hadde åpne sår på puppene var ikke pumping vondt her. Tror nok det var fordi jeg selv styrte styrken og kunne gradvis venne meg til ubehaget, mens ved amming sugde jo bare baby seg fast med vold og makt fra første stund 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå