AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hvert år sliter jeg med å finne på noe til min stefar, blir ofte veldig enkelt og mye det samme år etter år. Så nå spør jeg dere om råd. Intresserer er fotball, gå turer, sommer-landsted. Bruker mye tid der med vedlikehold, grilling, fiske, krabber osv. Han er ikke en som leser noe videre bøker og blader. Han har mye klær, hansker osv. Pris på gave er rundt 500. Kan dere hjelpe meg med ideer? Anonymkode: 3fffe...f4b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Forbruksvarer på diverse pølser/ost/konfekt. 😀 Anonymkode: 58906...6f3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Forbruksvarer på diverse pølser/ost/konfekt. 😀 Anonymkode: 58906...6f3 Det er allerede kjøpt av en annen til han vet jeg. Så jeg vil finne på noe annet. Men takk for godt tips! Anonymkode: 3fffe...f4b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Puslespill/brettspill, bøker, vin, skjorte/genser, kalender, tøfler Anonymkode: 37aa6...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Gi han en gammels mann stokk på tull 🤣 Anonymkode: 2afce...18f 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Ullsokker, morgenkåpe, fiskekroker, barbermaskin, fiskehatt, fiskebøker, kokebok. Anonymkode: 88440...135 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Puslespill/brettspill, bøker, vin, skjorte/genser, kalender, tøfler Anonymkode: 37aa6...dc8 Vin liker han og det skal han få. Men det er slike ting jeg kjøper hvert år. Slippers får han av andre vet jeg og. Klær har han så mye av. Det blir bare skap fyll. T-skjorter er greit, men ingen, så er dette også slikt han får av meg mer eller mindre hvert år. Det andre er ikke helt han. Men tipsene er gode. Lyst å kunne finne på noe nytt i år 🙈 Anonymkode: 3fffe...f4b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ullsokker, morgenkåpe, fiskekroker, barbermaskin, fiskehatt, fiskebøker, kokebok. Anonymkode: 88440...135 Ullsokker er bra. Fiskeutstyr er slikt han har. Han har sikkert mye og. Morgenkåpe og barbermaskin er også gode tips, men tror ikke han bruker slikt. I hvertfall ikke morgenkåpe. Takker for gode tips! Anonymkode: 3fffe...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå