AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Min far skal legges inn på psykiatrisk i morgen, da han skal utredes for demens. Han er blitt både vanskelig og hissig, men det varierer.. han har også bra dager. Saken er at sykehuset er 2 timer unna, og han får ikke sykebiltransport, han kan få taxi. De vil at pårørende skal være med, og ha en innkomstsamtale, men min bror kvir seg litt på å bli med han alene. Han må kjøre selv da han skal ha mulighet til å komme seg hjem igjen. han vil jeg skal bli med. Jeg kvir meg på å ringe arb giver å spør om dette, da det er travelt på jobb og de må finne vikar for meg. hva gjør jeg her? Anonymkode: 7ba5e...1df
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Snakk med sjefen din og si det som det er... da har du vertfall prøvd.. Anonymkode: 86c45...502 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 (endret) Enig med den over. Hvis sjefen er vanskelig så kan du spørre om å få den dagen som velferdspermisjon eller egenmeldingsdag. Dette burde gå fint fra sjefens side, så lenge sjefen er menneskelig. Lykke til! Endret 7. desember 2020 av Mrs. Random Nick
Wit Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Dette er noe som burde ligge inne under velferdspermisjon, så snakk med sjefen din. Det er veldig viktig at nære pårørende er med på inntakssamtalen. 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Velferdspermisjon er for slike formål som dette, som feks foreldres sykdom. Snakk med sjefen din, forklar det som det er. Ønsker deg og familien din lykke til ♥️ Anonymkode: b0d49...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Hadde jeg vært din sjef hadde du selvsagt fått fri. Men jeg hadde og krevd å få lengre varsel enn dagen før. Anonymkode: d304c...421
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Ts her.. ringte sjefen og forklarte situasjonen til han.. DU skal bli med din far på sykehuset, ferdig snakka!! Dikk jeg beskjed om.. ingen diskusjon.jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for hverken jobb eller noe Anonymkode: 7ba5e...1df 8
pia mater Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her.. ringte sjefen og forklarte situasjonen til han.. DU skal bli med din far på sykehuset, ferdig snakka!! Dikk jeg beskjed om.. ingen diskusjon.jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for hverken jobb eller noe Anonymkode: 7ba5e...1df For en god sjef! 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 pia mater skrev (Akkurat nå): For en god sjef! Ja, vi er veldig heldig med sjefen. Men å spørre seg fri sitter alltid litt langt inne, da jeg vet at de ikke alltid får inn vikar Anonymkode: 7ba5e...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå