Gå til innhold

Folk som lurer på om man er interessert uten å si noe om helst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne mld nå:

Hei *navn*, *navn* fra *firma* her. Har en liten jobb til deg om du er interessert - tar du kontakt for mer info? 

Om jeg er interessert i hva? Dette kan være så mangt. Registreringsjobb på PC, jobbe ute i "felten", ringe til folk osv. Firmaet driver med litt forskjellig. Jeg må nesten sende mld og spørre da... Om det vedkommende skulle informert om. Evt får vedkommende ringe hvis det blir for mye tekst. 

Jeg er også mye i kontakt med ukjente i spillsammenheng. Fungerer slik at jeg legger ut en kort tekst om meg selv og så kan de som vil spille med meg ta kontakt. Da er det altfor mange som bare skriver "yo", "join" eller "add" i første mld. Jaha?

Hvorfor skal jeg være interessert i å spille med vedkommende? Null informasjon. Ender opp med at jeg må stille helt grunnleggende spørsmål, i et forsøk på å finne ut om det er verdt å spille med vedkommende. Ting som vedkommende skulle informert om i første mld. Hva slags informasjon som er relevant bør de fleste vite. 

Anonymkode: 20c21...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker de lurer på om du er interessert i å tjene noen kroner, eventuelt er interessert i en jobb hos de? 🤷‍♀️

Skrevet
Sillymilly skrev (1 time siden):

Tenker de lurer på om du er interessert i å tjene noen kroner, eventuelt er interessert i en jobb hos de? 🤷‍♀️

Jeg er ansatt i datterselskapet og så får jeg av og til henvendelser fra morselskapet som vil at jeg skal jobbe litt for dem. 

Jeg sa ja og har omsider fått litt info, men man må jo si hva det gjelder med en gang, i korte trekk. Spurte om når jeg skal starte i morgen, men fikk ikke noe ordentlig svar på det. Bare at jeg skulle ringe vedkommende etter et bestemt klokkeslett. Får bare ringe litt etter klokkeslettet, men ikke drøye det for lenge. 

Anonymkode: 20c21...3cc

Skrevet

Aha, ja da skjønner jeg at det var litt vagt formulert fra de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...