pappa messi Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Sist gang jeg la ut memene fra sønnen min var det veldig ulike tilbakemeldinger. noen forsto ingen av dem, mens for andre var det helt motsatt. 😅 uansett.. så har sønnen min laget noen flere, og ville at jeg skulle legge dem ut her for å se hva dere syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg trodde memes skulle være morsomme? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endlessly Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) De er fullstendig meningsløse, jeg liker dem Godt jobba lille mann Kan du legge ut link til din forrige meme post? Endret 7. desember 2020 av Endlessly 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 pappa messi skrev (44 minutter siden): Sist gang jeg la ut memene fra sønnen min var det veldig ulike tilbakemeldinger. noen forsto ingen av dem, mens for andre var det helt motsatt. 😅 uansett.. så har sønnen min laget noen flere, og ville at jeg skulle legge dem ut her for å se hva dere syntes. Og hva i all verden gjør dette innlegget her i dette forumet? Vit hvor du legger ut noe før du gjør det, for dette er helt malplassert 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 7. desember 2020 Endlessly skrev (2 minutter siden): De er fullstendig meningsløse, jeg liker dem Godt jobba lille mann haha det vil han nok elske å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 "Han Hans, er bare åtte år, - åtte år, og vi LO og vi LO og vi LO". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 7. desember 2020 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Og hva i all verden gjør dette innlegget her i dette forumet? Vit hvor du legger ut noe før du gjør det, for dette er helt malplassert 🙄 unnskyld, men nå skjønner jeg ikke helt hva du mener asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg elsker memes. Og jeg syns den første og den siste var morsom. 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 14. desember 2020 Endlessly skrev (På 7.12.2020 den 13.12): De er fullstendig meningsløse, jeg liker dem Godt jobba lille mann Kan du legge ut link til din forrige meme post? hyggelig å høre at du likte dem så godt. hær er linken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 14. desember 2020 #10 Del Skrevet 14. desember 2020 Haha! Akkurat min type humor, jeg synes alle var gode 😀 Og jeg er nesten førti 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå