Iselilja Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Jeg har lagd nytt design på hjemmesiden min, og vil gjerne ha kritikk og tilbakemeldinger LINK
Gjest Lea Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Fin side Men jeg synes at det er litt vanskelig å finne frem på siden. Det er kanskje meningen at linker og navigasjon skal være litt "kryptisk"?
Iselilja Skrevet 7. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2005 Fin side Men jeg synes at det er litt vanskelig å finne frem på siden. Det er kanskje meningen at linker og navigasjon skal være litt "kryptisk"? ← Ja, valgte det fremfor brukervennlighet denne gangen.
Arura Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Førsteinntrykket er bra, men der ser ut som om det er en portal med lenker til andre nettsider. Er enig med forrige innlegg fordi jeg kan ikke finne innholdet.
Arkana Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Jeg stusset lenge over at det bare var linker til andre sider, og ikke noe info om deg selv. Måtte bevege musa litt over siden før jeg skjønte at det gikk an å klikke på romertallene og at dette var menyen. Det ser pent ut, men blir litt for tungvindt for meg, foretrekker brukervennlighet (og det ene utelukker jo ikke det andre ). Ellers fin side, bra at eksterne linker åpner i nytt vindu, jeg synes alltid det er så plagsomt når det ikke gjør det.
Gjest Kari N Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Design på siden er veldig pent, estetisk sett er det ganske bra. Men henger meg på at det var vanskelig å finne ut hva som var "dine" sider. Trodde først det bare var linksamlingen. Hadde jeg vært deg, hadde jeg vurdert "musepeker-over-effekt" på romertallene, slik at det ble lettere å se menyen. Den engelske versjonen var også veldig pen estetisk, selv om jeg kanskje hadde vurdert å låse størrelsen. Mye lettere å forstå menyen her i alle fall. Men med Mozilla Firefox ble den engelske versjonen masse tull (har ikke sjekka med Opera), alt var hulter til bulter.
Iselilja Skrevet 7. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2005 Den engelske versjonen var også veldig pen estetisk, selv om jeg kanskje hadde vurdert å låse størrelsen. Mye lettere å forstå menyen her i alle fall. Men med Mozilla Firefox ble den engelske versjonen masse tull (har ikke sjekka med Opera), alt var hulter til bulter. ← Den engelske versjonen? Jeg har ingen engelsk versjon..
lillesky Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Lekkert design! Pene farger. Synes kanskje menyen (romertallene) var litt vanskelig. Tror ikke jeg hadde funnet frem til det hvis jeg ikke så det her. Synes nok, som de andre, at linkene til de eksterne dagbøkene kommer for mye frem. Ville heller hatt menyen der som de linkene er.
cosmo Skrevet 7. august 2005 #10 Skrevet 7. august 2005 Første inntrykket var veldig bra synes jeg. Fin stil og greit å ha romertallene som linker. Jeg synes de andre linkene var litt mer fremtredende enn dine egne linker. Fargene er så mye sterkere enn resten, så de jeg tror det er mange som automatisk vil klikke på de først og overse romertallene.. Kanskje du kan lage de litt mindre og tone ned fargene på dem? (Synes de avviker litt fra resten av designet også. Tror det ser mer helthetlig ut hvis ut toner de ned) Kanskje det passer med noe diffust på høyre og venstre side også? Har du prøvd med en lettere bakgrunnsfarge? Ser for meg litt beige-aktig kunne vært litt mindre tungt.. Bare forslag
Gjest leteren Skrevet 7. august 2005 #11 Skrevet 7. august 2005 Fin side Men jeg synes at det er litt vanskelig å finne frem på siden. Det er kanskje meningen at linker og navigasjon skal være litt "kryptisk"? ← Design var fint,men virker dystert på meg. er enig med de andre,vanskelig å finne frem. Er det din personlige, eller er det en samling over ditt og datt. Slutter å bla, for det virker som det er samlet "reklame"for mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå