AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har en fysisk skade som gjør at jeg sannsynligvis ikke kommer til å klare å jobbe mer enn 50% fremover. Jobber som barnehagelærer. Hadde jeg hatt et kontorjobb så hadde det ikke vært noe problem å jobbe 100%, men her klarer jeg det ikke. Jeg har vært sykemeldt i snart ett år og går over til AAP snart, 50%. Er det noe jeg kan gjøre for å klare å jobbe 100% igjen? Jeg kan vel ta en annen utdannelse, men har dessverre ikke mulighet til å ta studielån. Kan kommunen tilrettelegge på en måte som gjør at jeg kan kobbe 100%? Da må det i så fall bli en annen type jobb, og det er ikke sikkert det går. Jeg vil jo gjerne jobbe 100% 😕 Anonymkode: 7c334...86c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Arbeidsgiver har alltid plikt til å tilrettelegge, men de kan jo ikke lage en egen stilling til deg heller. Det er fullt mulig å ta utdanning når man er på AAP. Men om du faktisk kan jobbe med noe annet, så vil du ikke få innvilget AAP. Da må du være arbeidsufør til ethvert yrke. Bare så du er klar over det. Har du fått innvilget AAP? Anonymkode: 9dadb...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå