Gjest Gjest.. Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Jeg har en veldig vanskelig hudtype.. Har slitt med uren hud siden puberteten og har det enda.. Huden min er alltid rødfarget (iiriterende), for den er en helt annen hudfarge enn på kroppen. Blir alltid gyllenbrun på kroppen, men ikke i ansiktet. Det er sikkert pga urenheter og sensitiv hud. Det som gjør det enda værre er under øynene mine. Jeg har en slags ring med tydelig forskjellig farge fra resten av ansiktet. Det er mye lysere og litt pløsete (for mye hud liksom) Må legge til at jeg i alle år har slitt med allergi og kløende øyne.. Jeg bruker nå en øyekrem fra Declor (Harmonie).. Er det noe man kan gjøre med dette? Evt noen kremer som hjelper?? Skulle gjerne hatt noenlunde lik farge under øynene som resten av ansiktet... -Og ikke denne tydelige overgangen.. Noen som skjønner??
Gjest *Kasandra* Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Jeg tror jeg forstår omtrent hvordan du ser ut... Det første som slo meg var å bruke en selvbruner slik at du får jevn farge i hele ansiktet. Siden du har sensitiv og uren hud,så velg en uten parfyme, uten olje og velg gjerne en som ikke skal tørke ut huden. Har dessverre ingen tips å gi om selvbrunere du kunne prøvd. Jeg har ikke mye greie på dette,så det er mulig jeg er helt på jordet,men det kan jo kanskej være et sykdomstegn på noe?? Altså...man kan jo se sykdomstegn på tunga osv,så mulig det er noe som vises som hvite ringer under øynene?! Du kan jo ta en tur i legen din. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Det er jeg som skrev hovedinnlegget. Jeg tror nok ikke det er noen sykdomstegn.. Men man vet jo aldri!! Problemet er nok hudtypen min. Den err helt kaotisk.. Jeg kan ikke bruke produkter mot kviser.. Er knallrød og kjempe sensitiv. Har vært hos hudlege å fått bekreftet dette.. Det virker ut som huden under øynene er helt anderledes. Jeg får liksom ikke denne røde fargen der. Dessuten har jeg sprengte blodkar på denne kanten under øynene.. Derfor blir det en betydelig forskjell på hudfargen. Det ser ikke pent ut.. Jeg ønsker meg jevn hudfarge i hele ansiktet.. I allefall bedre enn slik det er nå. Jeg bruker kun produkter for sensitiv hud + Md`s facial lotion for sensitiv hud. Holder huden noenlunde i sjakk. Jeg har nå akkurat startet tetracyclin for denne urene huden.. Kanskje rødfargen vil bli litt bedre da..-Hvis huden er betent??? I hope so!! Ingen kremer å anbefale???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå