Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men tar gjerne imot tilbakemeldinger og råd.. (og lurer på om jeg er hårsår og overreagerer her..) 

Altså. Kjæresten og jeg har vært sammen i 1,5 år nå. Vi har det veldig fint, koser oss, men bor (fortsatt) ikke sammen. Han har egen bedrift, og ham har utvidet til flere avdelinger i noen andre byer. 

I en av disse avdelingen har han ansatt en kvinne som han har begynt å sende en del snapper med. Hun er veldig singel. Er på tinder, og har vist masse matcher, flørter m alle, masse dates med flere forskjellige menn, og veldig åpen om dette så vidt jeg forstår! Vet hun er godt likt, samtidig som kjæresten min og en av kompisene hans kaller henne for bla flyfille og at hun ofte er på "farten".. 

Uansett. Hun sender masse snapper til kjæresten min. Og han flirer høyt av disse. Responderer. Og de har lang strike. 

Jeg stoler i utgangspunktet på kjæresteten, men problemet er at jeg har vørt der hun er nå når jeg var singel, og jeg tenker at "it takes one to know one".. Altså når det gjelder hva og hvordan man snapper, ikke at jeg har sendt masse snapper til opptatte menn! Men Jeg var også veldig singel! På tinder. Masse matcher. Og sendte snapper i hytt og gevær! Det var slik jeg fikk kontakt med kjæresten min. Masse aktiv snæpping, både fra hans og min side. Og nå får han slike snapper fra henne.. (uten at jeg vet helt innholdet i disse..) 

Jeg kjenner meg selv igjen i henne, og lurer derfor på hvorfor hun sender slike flørtesnapper (som går til typiske tindermatcher) også til kjæresten min?? Jeg liker det ikke, men vil ikke ta det opp med han for å ikke virke sjalu og kontrollere.. :(

Hva tenker dere? Er det greit at han har slik kontakt med en singel kvinne som også han er sjef til? Eller er det jeg som overreagerer og han burde ha rett til å være venn også med sine kvinnelige kollegaer? 

Kan legge til at han tidligere har hatt et forhold med en annen kvinnelig kollega, men det var før min tid.. Og han har ingen kontakt med henne nå for tiden.. 

Anonymkode: 5f6f4...f1f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sjefen hennes???

Nei, det er over streken.

Anonymkode: 15321...809

• Liker 25
Skrevet

Du er jo sjalu og usikker, så da MÅ du ta opp dette.

Snakk om ting, er det man skal gjøre når man er i forhold. Snakke SAMMEN! :) 

Anonymkode: de591...2cb

• Liker 7
Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt i mitt ekteskap. Men alle er forskjellige. Det er kanskje annerledes hvis dere er litt yngre og ikke gift? Forholdet blir jo litt til underveis, så du burde ytre dine følelser rundt det. 😊

Anonymkode: 5577e...944

• Liker 8
Skrevet

Men altså...du var jo sånn selv - og dette falt han for.

Hvis du vil ha en som faller for den typiske kjæreste-jenta, burde du ha oppført deg som en, og så sett hvilke menn som likte det, og valgt en av de, slik vi andre gjør.

Anonymkode: 8a4a4...ef0

• Liker 5
Skrevet

Dette ville uten tvil gitt meg varsellampe. Veldig sannsynlig at dette ikke kun er jobbrelatert, og mange blir også smigret av oppmerksomhet fra andre. Jeg tipper det er ganske mye flørting mellom dem. Han har tidligere hatt forhold på jobben, og det er fort gjort å søke denne spenningen igjen. 

Vanskelig å gi råd her. Han vil sikkert bagatellisere det hvis du tar det opp. Men du bør stoppe dette nå før det utvikler seg til noe mer mellom dem. Det er nemlig veldig fort gjort. 

Anonymkode: 039a9...71c

• Liker 13
Skrevet

Trodde først du beskrev en 16 åring pga «flyfille» og snapper, men han er en voksen sjef?

Anonymkode: b2368...2c3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde først du beskrev en 16 åring pga «flyfille» og snapper, men han er en voksen sjef?

Ikke vært i arbeidslivet, enda?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke vært i arbeidslivet, enda?

Ok, skjønner. Det er altså ikke uvanlig å kalle sine ansatte flyfiller og snappe med dem på fritida. Nei, da vet jeg ikke, altså..😅

• Liker 24
Skrevet

Som sjef så burde han ikke gjøre dette! Snapper han like mye med nyskilte wenche på 56år? 

Anonymkode: 89030...463

• Liker 14
Skrevet

Det jeg reagerer på er at kjæresten din og en kompis snakker nedsettende om en kollega. Og han er du sammen med? Tenker du innimellom på hva de evt sier om deg?

Anonymkode: 95750...185

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som sjef så burde han ikke gjøre dette! Snapper han like mye med nyskilte wenche på 56år? 

😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flyfilla Wenche

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette ville uten tvil gitt meg varsellampe. Veldig sannsynlig at dette ikke kun er jobbrelatert, og mange blir også smigret av oppmerksomhet fra andre. Jeg tipper det er ganske mye flørting mellom dem. Han har tidligere hatt forhold på jobben, og det er fort gjort å søke denne spenningen igjen. 

Vanskelig å gi råd her. Han vil sikkert bagatellisere det hvis du tar det opp. Men du bør stoppe dette nå før det utvikler seg til noe mer mellom dem. Det er nemlig veldig fort gjort. 

Ja, selv om jeg ikke vet innholdet i alle snappen så vet jeg at dette ikke er jobbrelatert!! 

Får egentlig litt vondt i magen av denne kontrakten mellom de, men tenker jo at han burde ha lov til å få snapper fra andre jenter også..? 

Hadde egentlig håpet at dere syntes det var ok, og at det var jeg som overreagerer.. :(

Aner virkelig ikke hvordan jeg skal ta opp dette med han.. Men vet jo at så lenge han responderer på disse, så fortsetter hun å sende til han.. Slik gjorde iallefall jeg.. Man slutte jo å sende snapper om man ikke får noen respons.. 

Samtidig så stoler jeg jo på han, og tror hun sender slik til maaange, men synes ikke kjæresten min skal gi henne noe respons på dette.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men tar gjerne imot tilbakemeldinger og råd.. (og lurer på om jeg er hårsår og overreagerer her..) 

Altså. Kjæresten og jeg har vært sammen i 1,5 år nå. Vi har det veldig fint, koser oss, men bor (fortsatt) ikke sammen. Han har egen bedrift, og ham har utvidet til flere avdelinger i noen andre byer. 

I en av disse avdelingen har han ansatt en kvinne som han har begynt å sende en del snapper med. Hun er veldig singel. Er på tinder, og har vist masse matcher, flørter m alle, masse dates med flere forskjellige menn, og veldig åpen om dette så vidt jeg forstår! Vet hun er godt likt, samtidig som kjæresten min og en av kompisene hans kaller henne for bla flyfille og at hun ofte er på "farten".. 

Uansett. Hun sender masse snapper til kjæresten min. Og han flirer høyt av disse. Responderer. Og de har lang strike. 

Jeg stoler i utgangspunktet på kjæresteten, men problemet er at jeg har vørt der hun er nå når jeg var singel, og jeg tenker at "it takes one to know one".. Altså når det gjelder hva og hvordan man snapper, ikke at jeg har sendt masse snapper til opptatte menn! Men Jeg var også veldig singel! På tinder. Masse matcher. Og sendte snapper i hytt og gevær! Det var slik jeg fikk kontakt med kjæresten min. Masse aktiv snæpping, både fra hans og min side. Og nå får han slike snapper fra henne.. (uten at jeg vet helt innholdet i disse..) 

Jeg kjenner meg selv igjen i henne, og lurer derfor på hvorfor hun sender slike flørtesnapper (som går til typiske tindermatcher) også til kjæresten min?? Jeg liker det ikke, men vil ikke ta det opp med han for å ikke virke sjalu og kontrollere.. :(

Hva tenker dere? Er det greit at han har slik kontakt med en singel kvinne som også han er sjef til? Eller er det jeg som overreagerer og han burde ha rett til å være venn også med sine kvinnelige kollegaer? 

Kan legge til at han tidligere har hatt et forhold med en annen kvinnelig kollega, men det var før min tid.. Og han har ingen kontakt med henne nå for tiden.. 

Hun liker oppmerksomheten hans, men det er ikke sikkert hun vil ha han. Selv om du syns han er drømmemannen, så er det ikke sikkert hun syns det. 

Var selv veldig single og på tinder da jeg jobbet i mannsdominert yrke. Jeg søkte vennskap og dermed bekreftelse fra kollegaer jeg også. Alle var venner med alle på plassen der. Hvorfor skulle det være annerledes bare fordi jeg var dame? 

Vet mange damer der trodde at jeg var ute etter deres gubber, men syns ikke noen av de var tiltrekkende. Min eneste tanke var at det er fint du liker fyren din for jeg syns han er veldig lite pen.

Anonymkode: 37795...b70

• Liker 5
Skrevet

Umiddelbart tenker jeg det høres ut som en veldig umoden sosial omgangstone på den jobben, 

• Liker 18
Skrevet

Skremmende at så umodne menn er sjefer. 

Anonymkode: 4cf49...ca3

• Liker 14
Skrevet

Dette er ikke bra. Jeg er singel og jobber i et manndsdominert yrke. Jeg unngår kontakt med mine kollegaer på privaten, for å skille jobb og privat. Jeg har en mannlig sjef, og det kunne aldri falt meg inn å legge han til på snap. Aldri. 

Anonymkode: 7e98e...225

• Liker 11
Skrevet

Ok, da innser jeg at det ikke er jeg som er overdrevent sjalu og usikker.. 

Men hvordan kan jeg ta dette opp med han? Føler det blir vanskelig å bare si til han at jeg ikke liker at han snapper med henne.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, selv om jeg ikke vet innholdet i alle snappen så vet jeg at dette ikke er jobbrelatert!! 

Får egentlig litt vondt i magen av denne kontrakten mellom de, men tenker jo at han burde ha lov til å få snapper fra andre jenter også..? 

Hadde egentlig håpet at dere syntes det var ok, og at det var jeg som overreagerer.. :(

Aner virkelig ikke hvordan jeg skal ta opp dette med han.. Men vet jo at så lenge han responderer på disse, så fortsetter hun å sende til han.. Slik gjorde iallefall jeg.. Man slutte jo å sende snapper om man ikke får noen respons.. 

Samtidig så stoler jeg jo på han, og tror hun sender slik til maaange, men synes ikke kjæresten min skal gi henne noe respons på dette.. 

Skjønner dette er ubehagelig. Mange kan nok lett falle for en sjef, menn med høyere/ viktigere stilling enn seg selv er fort tiltrekkende. 

Er denne damen en sympatisk person ligger hun unna opptatte menn. Er hun ute etter bekreftelse holder hun det gående og får styrket egoet og selvfølelsen sin. Hvor langt de går er ikke godt å si men vil anbefale deg å være TYDELIG med din kjæreste, for etter egen og mange venninners erfaringer kan dette utvikle seg mellom dem, og bør stoppes.

Krysser fingrene for deg og lykke til! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...