Dubidu Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hva var det som gjorde at du forelsket deg i noen førse gang? Jeg har en tanke om at det betyr en god del for hvordan ditt tenningsmønster blir som voksen, selv om første forelskelse kan være ganske tidlig i livet. Kan det ha noe for seg?
Dubidu Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2020 Det er mulig tanken, og dermed jeg, er helt fjern. Men kanskje noen kan ha en tanke om det. Hvorfor tenner noen damer på handy menn? Hvorfor tenner menn på lekne damer? Et synsintrykk eller opplevelse man fikk tidlig som satte seg- eller er det bare naturlig, noe som kommer hos nesten alle uten at det bunner i noe spesielt?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Jeg tror du blander sammen tenning og tiltrekning, dersom vi kan si at tenning handler om mest begjær mens tiltrekning kanskje handler om noe mer. Jeg kan f.eks. bli tent på noen uten å føle den tiltrekningen jeg føler til noen som er min type og som kunne vært kjærestemateriale. Jeg kunne aldri vært i et forhold med en mørkhåret person (jeg liker best blonde menn), men jeg kunne godt ha blitt kåt på og hatt sex med en mann med mørkt hår. Det samme kunne jeg sagt om andre sider ved menn. Anonymkode: 8ee38...d38 3
Dubidu Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2020 Jeg synes dete r en atraktiv egenskap at en kvinne kan kste eg ut i lek, enten det er fysisk lek eller en eller annen form for konkurranse eller spill. Men jeg kunne ikke innlede forhold med all dem. Da må det noe mer til. Likevel, første gang jeg så min fremtidige kone vise sin lekne side, ble jeg ekstra interessert.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 https://www.uia.no/forskning/teft/teft-artikler/forklarer-seksuelle-tenningsmoenstre Anonymkode: c701b...f81
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): https://www.uia.no/forskning/teft/teft-artikler/forklarer-seksuelle-tenningsmoenstre Anonymkode: c701b...f81 Menn som er "blotter", "Bæsje-bleie bruker" og "transvestitt"...? Hvorfor linker du dette? Anonymkode: db6f4...584 1
Dubidu Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2020 det er jo mer fetisjer. Jeg tenkte ikke nødvendigvis så spesielt. Men alle har vel noe de tenner spesielt på, som andre ikke synes er så spesielt. Bare litt spent på om noen har noen tanker om hva som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Da jeg var en 11-12 år brukte storebroren til min bestekompis to par aerobicsokker, en knall farge under, hvite over, og hightops sko. Han trente ganske mye og spilte basket og var en fem seks år eldre enn oss. Kjørte moped. Hadde heftig stereoanlegg. En stor CD samling. Og dro damer som få. Da måtte jo kompisen min og jeg følge opp, dro på Sock Shop og kjøpte sokker vi også. Så kom Gladiatorene på TV, noe slikt hadde vi jo aldri sett, men de brukte også sånne sokker. Så fikk storesøsteren til samme kompis kjæreste, hun var enda noen år eldre, så hun var nok 18-19, og han brukte også slike sokker, og kjørte Porsche. Jeg husker ikke helt rekkefølgen, men noe slikt. Så det var ikke snakk om annet enn at man måtte bruke to par aerobicsokker hver dag. Enn så lenge var det bare en motesak, som så mye annet. Bare klær som skulle brukes på en bestemt måte. Slike sokker måtte være lange, nå deg minst til knærne, være tykke så man fikk tykke folder når man dyttet de ned. Korte eller for tynne, nei, det var ikke aktuelt å bruke. Og alltid to par. Vi brukte alltid hvite ytterst, men det var nok bare en regel vi hadde ubeskrevet. Litt som at Buffalosko skulle være beige-brune og kneppebuksene fra Adidas. Men så fikk jeg en kjæreste, da var jeg 14-15, og hun brukte som alle andre (kanskje ikke alle, men mange) på skolen to par med disse sokkene. Hun var veldig nøye på foldene i sokkene, de var perfekte og helt jevne. Kompisen min og jeg dro bare begge parene til knærne når man tok de på, så dyttet man de bare ned sånn passe, og det ytterste paret dekket mesteparten av det innerste, foldene ble som de ble. Men min kjærestes perfekte sokker, da utviklet det seg noe som jeg plutselig tente på. Det var liksom så delikat og skikkelig, og så var jo slike sokker supermyke, så sensuelle å ta på. Det ble til en fetish. Om fetishen ble trigget før jeg fikk kjæreste vet jeg ikke, men kan ikke huske at jeg tenkte over sokkene som noe jeg tente på alt den gang. Jeg ble kjønnsmoden som elleveåring, så mer eller mindre like lenge som jeg viste om disse sokkene. De første jeg så med slike sokker var menn som var eldre enn meg, men som vi så opp til. Etterhvert gikk jo alle med det, kanskje de gjorde det før også, og at jeg bare ikke la merke til det. Første gang jeg husker at jeg så de på en jente var i gymmen på skolen, tror det var i femteklasse, da var det kaldt og en av jentene hadde vært litt for optimistisk og tatt på shorts til utegymtimen, og dro sokkene opp til knærne. Uansett, det du spurte om, ett eller annet sted på veien gikk sokkene fra å være moteplagg til en fetish. Slike sokker har jeg ikke sett annet enn på Hooters i USA siden, men en viss fetish for noen typer sokker og føtter har jeg enda. Vet ikke om du får noe svar her, men det var vel noe slikt du spurte om? Bilde av Gladiatorene. Gutta med to par av sokkene jeg snakker om. Anonymkode: e70cd...afc
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 For øvrig ikke bare gode minner med disse areobicsokkene. Lukten av sokkene etter en hel dag i snowjoggs var ikke noen idyll! Særlig ikke på slutten av sesongen når skoene var helt utslitt og det var blitt vel varmt ute for slike sko. Kom også på bolebuksene som vi stappet nedi sokkene... Anonymkode: e70cd...afc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå