Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.

Ja nå får jeg vel forklare hva som har skjedd. Var hos legen i går og hun mente også at det var en cyste som hadde sprekki. Var litt vanskelig fordi hun ikke var norsk og var ikke så flink å prate heller. Hun kjendte på ryggen og magen min, men ingen undersøkelse nedentil. Men etter min forklaring(og at jeg har hatt det før)mente hun at det var det. Også spurte jeg liksom rundt det å bli gravid da og hun mente jeg måtte vente i et halvt år med å få hormoner. Min samboer blei virkelig sint da han hørte det etterpå fordi han mente at da måtte jeg gå rundt med smerter i underlivet i lang tid. Har jo hatt smerter de to andre månedene, men ikke så sterkt som nå.

Ok, på en måte er det jo bonus fordi jeg får disse cystene og får da tidligere hjelp, men det er jo så vondt å ha dem og da!!!

Skal ringe gynekologen min i morgen og høre om jeg får en rask time. Men kan nok ta tid, fordi han har akkuratt hatt ferie, så kan tenke meg det er mange som skal ha time.Han er faktisk spesialist med ufrivillige barnløse på røde kors klinikken. Så han kan hjelpe meg. Håper det går fortgang i dette da, fordi det gjør jo vondt med cystene.

Klem fra Lene.

--------------------------------------------------------------------------------------

Hei hei.

Nå har jeg kommet tilbake etter et besøk hos gynekologen. Han mente at underlivet mitt så helt fint ut og ikke noe var galt. Han mente også at jeg får eggløsning så lenge jeg har hatt en regelmessig syklus. han kunne ikke forklare meg hvorfor jeg hadde de smertene. 5 dagen med smerte i underlivet,eneste at han mente det var EL. men det er for sent for det tror jeg. Godt det ikke var cyste, men skulle gjerne visst hva som var at jeg fikk disse smertene.

Klem fra Lene.

Endret av Lene G
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Blir fint for deg å få snakket med gynekologen da! Høre hva han/hun sier om det med å bli gravid.

Når det gjelder cyster, så kjenner jeg flere som har en kropp som produserer slike. Det er ikke farlig, bare "irriterende". Søsteren min måtte operere bort en, det gikk veldig fort! Ei venninne av meg hadde en, men den fosvant av seg selv! :)

Håper du har hatt en fin helg!

:kose:

Skrevet

Kan du ikke få noe for cystene da? Sånn at de ikke gjør vondt? Jeg hadde en cyste en gang. Den stakk legen hull på. Var ikke vondt i det hele tatt og fikk bare pittelitt utflod etterpå, så var det over.

Lykke til hos gynekologen, ihvertfall. :)

Skrevet

Hei Flowery

Jo jeg kan nok få noe får det, men kan hende jeg må gå så og så lenge for å få det. Og ikke blir det noen barn ut av det heller :(

Skal snakke med legen eller dra til ham, så får jeg se.

klem fra Lene.

Skrevet

Hei.

Har fått time hos gynekolog i morgen 9.40. Får vite mere da.

Klem fra Lene.

Skrevet

Bra!

Lykke til!

Håper dere kan gi full gass og lage baby! :babysmokk:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...