Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er meningen skal være min første dag i ny jobb, og jeg har blitt ganske forkjøla. Jeg nyser og nesa renner konstant, vondt i halsen og hodet. Jeg har enda ikke skrevet under kontrakt, råd jeg har fått av bekjente er å møte opp og informere om at jeg er syk, eller ringe og si at jeg må testes for korona. Skal jeg ringe å spørre på forhånd med tanke på korona, eller skal jeg møte opp og si ifra med en gang? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke møte opp personlig hvis du er syk på en slik måte at det vurderes koronatest. Du burde ha sagt fra i går, men det er jo for sent. Ring med en gang noen er tilgjengelig på tlf, og så forklarer du. Det er jo ikke gøy første dag, men sånn er det jo bare i disse tider.. Går nok bra. 

Anonymkode: b6e56...f22

• Liker 5
Skrevet

Okei, takk! Jeg var ikke veldig dårlig i går selvom det var da det begynte, hadde bare litt vondt i halsen og håpet det ville gi seg. Men kunne vært lurt å ringe uansett kanskje. Ja, i dette tilfellet tenker jeg nok uansett at jeg må ta koronatest, for jeg vet ikke hvem som har smittet meg, og jeg har blitt mye verre over natta. Derfor jeg er våken nå 😅 veldig kjipt at dette skulle skje første dagen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...