Gå til innhold

Noen venner av han ønsker jeg å ikke ha noe med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som er 13 år eldre enn meg. Jeg er i tidlig tyveårene, han er straks midten av tredveårne. Fleste av relasjonene hans har jeg god tone med, men det er noen folk jeg absolutt ikke klarer. Det er er to stykk, som er gode venner som er nå ekser, der mannen fikk se ny dame og eksen begynte å stille spørsmål hånende på besøk om de er et par av typen som skal "gjøre alt sammen", de har nylig begynt å ha relasjon og møte hverandre.

Her er det sjalusi, men fortsatt lyst å ha relasjon til eksen som vedkommende selv har avsluttet. Hele opplegget føltes som om man er tilbake til ungdomsskolen. Jeg pleier ikke å bry meg hva andre gjør, men når eksene kommer på besøk, enten alene eller med ny flamme og sjalusi/bitterhet eller graving av informasjon skjer foran øynene på oss og alle andre rundt synes jeg at det er for mye og direkte flaut av voksne mennesker i alder av 33+.. Har vært for ofte dårlig stemning. 

Føles det blir for spesielt å ha de to på besøk samtidig som er nylig ekser og fortsatt mye de har å ordne opp i. Kjæresten min er uenig og synes det er greit likevel. Er jeg for urimelig å ikke ønske å omgås med de to samtidig? Ønsker helst å ha forhold til disse hver for seg, for det dukker alltid opp noe uoppklart eller bitre kommentarer og det merker jeg provoserer meg i lengden. 

Anonymkode: 4965d...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eks er en eks, om en ny kjæreste ikke ønsker at partneren skal ha kontakt med en eks så burde det respekteres...kjæresten din respekterer deg ikke og er en dritt. Still han dette spørsmålet: 

"Hvordan hadde du likt det om det var mine ekser som ble invitert på samme måte?"

Mulig jeg kan ha misforstått hva du spør om også, siden det første avsnitte ditt er skrevet veldig rotete...

Anonymkode: eb3a3...b51

• Liker 2
Skrevet

Jeg sliter med å skjønne hva du skriver.

Anonymkode: ad0b4...758

• Liker 5
Skrevet

Er det to venner av kjæresten din som tidligere var et par og nå er ekser som er problemet...?

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du egentlig her? Er det to ekser av kjæresten som er på besøk hos kjæresten din? I så fall - hvorfor er de det? 

Skrevet

Tolkning: Både Vanessa og Petter er venner med ts sin kjæreste Ole. Vanessa og Petter var kjærester før, men nå har de slått opp. De kommer likevel begge to når vennegjengen samles. Det er et bittert brudd, og en eller begge har nå fått ny partner, som de da også drasser med seg til disse vennekveldene, noe som fører til spisse bitchy kommentarer til hverandre, sjalusi og drama. Ts synes det er ubehagelig å ha dem i hus samtidig når de oppfører seg sånn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...