Gå til innhold

Kaste brusbokser med glass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan jeg kaste brusbokser i glass og metall konteineren? 

(har ikke vært i svergie, rydder bare i boden :) )

Anonymkode: 84dd1...c04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Eller pante naturligvis, hvis de har pantemerke

Anonymkode: 595b0...c8d

Skrevet

Ja. Men hvis det er pant på dem så får du jo igjen litt penger om du tar dem til butikken istedet 😊

Skrevet

Hvis de har pantemerke og du ikke vil ta deg bryet med å pante, kan du kanskje gi bort på finn så noen kan hente?

Anonymkode: 209f6...4ce

Skrevet

Hei igjen, ts her :) Nei dette er ikke norske  brusbokser. Tror ikke man får pantet dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei igjen, ts her :) Nei dette er ikke norske  brusbokser. Tror ikke man får pantet dem.

Da er det bare å putte dem i glass og metall 😊

Skrevet

Tusen takk for svar folkens 😃 Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er magnet som skiller ut metallet fra glass, aluminium er som alle vet ikke magnetisk. Hiv de inn i panteautomaten, den tar i mot om du ikke får noe. Da går den rett vei i allefall. Har putta mye danske ølbokser i automaten på Kiwi, uten å få noe igjen. PS, ikke jeg som kjøpt de boksene

Anonymkode: 67432...255

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er magnet som skiller ut metallet fra glass, aluminium er som alle vet ikke magnetisk. Hiv de inn i panteautomaten, den tar i mot om du ikke får noe. Da går den rett vei i allefall. Har putta mye danske ølbokser i automaten på Kiwi, uten å få noe igjen. PS, ikke jeg som kjøpt de boksene

Anonymkode: 67432...255

Er mange automater som bare spytter tilbake bokser uten norsk pant. Jækla irriterende.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...