AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg har fått en ny fb venn, og hun skriver så usammenhengende i sine fb oppdateringer. F.eks: I dg.har mor begynt. På cellegift... ikke ferdig før 18 des. fint med litt sol i dg. varmer godt på verandaen. Har hun dysleksi eller annen type skrivevansker? Alle hennes oppdateringer er så rotete med punktum midt i setningen, og små bokstaver i starten av setningen. Når folk skriver sånn, får jeg et inntrykk av at de er litt enkle. Anonymkode: 67068...e57 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 Kanskje hun er dårlig på grunn av medisiner eller så poster hun sikkert fra mobil. Hun går på cellegift og du bekymrer deg for om hun er "enkel"? Anonymkode: ea8b7...8c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun er dårlig på grunn av medisiner eller så poster hun sikkert fra mobil. Hun går på cellegift og du bekymrer deg for om hun er "enkel"? Anonymkode: ea8b7...8c2 Det er jo ikke venninnen som går på cellegift, men moren Anonymkode: 414e6...43c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Er hun Forlovet? Anonymkode: d30c5...dad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg har sett flere på Facebook som skriver på denne måten, har tenkt at det sikkert må være en slags skrivevanske🤔 Anonymkode: 39c00...df2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje hun er dårlig på grunn av medisiner eller så poster hun sikkert fra mobil. Hun går på cellegift og du bekymrer deg for om hun er "enkel"? Anonymkode: ea8b7...8c2 Moren går på cellegift, ikke hun. Hun skriver sms sånn også. Ts Anonymkode: 67068...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er hun Forlovet? Anonymkode: d30c5...dad Nei😃 Anonymkode: 67068...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 Fordi 99,9 % av Norges befolkning tydeligvis har dysleksi 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Del Skrevet 7. desember 2020 Hmm... Om det opptar deg så mye, så kan du vel spørre henne selv! Det jeg lurer på er ikke om henne, men om deg som må ta opp dette på KG!! Er du perfekt selv? Hvordan skriver du på FB? Hmmm...... Anonymkode: ba521...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. desember 2020 #10 Del Skrevet 7. desember 2020 Den jeg kjenner best av de som skriver slik har generelle lærevansker. De andre vet jeg mindre om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Del Skrevet 7. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm... Om det opptar deg så mye, så kan du vel spørre henne selv! Det jeg lurer på er ikke om henne, men om deg som må ta opp dette på KG!! Er du perfekt selv? Hvordan skriver du på FB? Hmmm...... Anonymkode: ba521...0c7 Jammen slapp av da menneske! Pust med magan, ro ned 😄 Anonymkode: 4e5ba...713 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 7. desember 2020 #12 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hmm... Om det opptar deg så mye, så kan du vel spørre henne selv! Det jeg lurer på er ikke om henne, men om deg som må ta opp dette på KG!! Er du perfekt selv? Hvordan skriver du på FB? Hmmm...... Anonymkode: ba521...0c7 De fleste skriver ikke på FB... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. desember 2020 #13 Del Skrevet 7. desember 2020 Tenker at de er lite opptatt av språk, og er ganske sløve. Muligens lærevansker. Dysleksi ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Del Skrevet 7. desember 2020 Hva man definerer som enkel varierer nok fra person til person. Personlig synes jeg at folk som definerer folk de knapt kjenner som mindre smarte ut fra skrivemåte og formuleringsevne på Facebook , virker litt enkle. Anonymkode: 4bdec...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Del Skrevet 9. desember 2020 Kan jo skyldes mye, inkludert dårlig syn og vanskelig med teknologi. For noen er det enklest å la det tegnet som "plutselig" dukker opp midt i en setning bli værende i stedet for å knote med å fjerne det igjen, spesielt når det skrives fra mobil og når det tross alt er forståelig hva vedkommende mener med det som er skrevet. Anonymkode: bd42b...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Del Skrevet 11. desember 2020 Livet's Knall Hare Skole har ikke norsk grammatikk på pensum. Anonymkode: 92711...42a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Livet's Knall Hare Skole har ikke norsk grammatikk på pensum. Anonymkode: 92711...42a Og den gikk du da? *tenker da på din egen skriveleif Anonymkode: e18b5...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og den gikk du da? *tenker da på din egen skriveleif Anonymkode: e18b5...510 Du tror ikke det var med vilje? Anonymkode: adf38...acb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 11. desember 2020 #19 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Livet's Knall Hare Skole har ikke norsk grammatikk på pensum. Anonymkode: 92711...42a Er kanin-skolen bedre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariannann Skrevet 11. desember 2020 #20 Del Skrevet 11. desember 2020 Kjenner en som skriver sånn og der er det Aspergers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå