solmåneogstjerner Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 (endret) Sitat: Blant tingene han er mest fornøyd med, er rekrutteringen. Andresen har full kontroll på hvor mange barn og hvor mange samlivsbrudd det har vært i Ferd mens han har vært i selskapet. Ferd-barn nummer 100 kom nylig. Samtidig har det bare vært fem samlivsbrudd i selskapet. – Ofte når folk kommer til Ferd, blir det fort produksjon på hjemmebane. Det er kult. Det at folk ser på Ferd som sin fremtid og familiens fremtid er en tillitserklæring vi er litt stolte av. https://e24.no/naeringsliv/i/9OBOp9/en-av-johan-h-andresens-stoerste-tabber-vi-skulle-hatt-litt-baller?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Et eksempel til etterfølgelse for en del andre selskaper... Endret 6. desember 2020 av solmåneogstjerner 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har egentlig inntrykk av at han er forbløffende ordentlig kar, til arving og milliardær å være. Men så har han en humor som er for drøy og guttete, og som nok har bidratt betydelig til at folk flest (kvinner flest?) ikke har et fullt så godt inntrykk av ham som han egentlig fortjener. Men han skal virkelig ha kred for en del av de bra tingene han har gjort oppgjennom årene, han har vel vært særlig opptatt av å bygge opp ungdommen. Anonymkode: cf046...96f 3
solmåneogstjerner Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har egentlig inntrykk av at han er forbløffende ordentlig kar, til arving og milliardær å være. Men så har han en humor som er for drøy og guttete, og som nok har bidratt betydelig til at folk flest (kvinner flest?) ikke har et fullt så godt inntrykk av ham som han egentlig fortjener. Men han skal virkelig ha kred for en del av de bra tingene han har gjort oppgjennom årene, han har vel vært særlig opptatt av å bygge opp ungdommen. Anonymkode: cf046...96f Enig. (Nå så jeg at jeg har lagt innlegget på feil sted, skulle egentlig være i karriere og arbeidsliv, eller hva enn det heter)
Gjest O.G. Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Johan virker til å være en grei kar, sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Han sier jo kun at han har kontroll på antall barn og samlivsbrudd. Han sier ikke noe om at han gjør noe for at de ansatte lettere skal kunne kombinere karriere og familieliv. Anonymkode: b395d...353
Veggdyret Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Jeg tar gjerne en arbeidsgiver som synes det er "kult" at jeg har unger, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå