AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 hei. er i en veldig vond situasjon, fant Nettopp funnet ut av At eksen hadde løyet til meg igjen. Vært opp og ned mellom oss i mange år. Vært sammen mange måneder for så gjort det slutt noen måneder osv pga krangler og dårlig kommunikasjon. Har bare aldri fungert mellom oss selvom vi ønsket. Og hver gang det har vært slutt har han tydd til å gå Tilbake i tid og Rotet med folk han har hatt en ting med før. Dette er jenter som er interessert i han, men han har aldri vært interessert i noe annet enn ligg...med dem. uansett... så fant jeg nå ut at han hadde vært med Hun ene mens det var slutt mellom oss forrige gang. Hvor han så meg inn i øynene og lovet at han ikke hadde vært med noen. Det er slutt mellom oss nå, men det er så vondt at han lyver og at jeg er naiv og trodde han. Jeg er kvalm inni meg og bruddet er 100x vondere nå. jeg føler meg sviktet. jula skal være en hyggelig tid, men den er bare så vond nå. Anonymkode: 76ef5...9f6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Skikkelig kjipt at du opplever dette. Du må bare tenke at dette viser deg enda tydeligere at brudd er bra. Se for deg å kaste bort jula på han da, er det ikke bedre å få han ut av systemet? Jo raskere jo bedre. Anonymkode: e06dd...df6 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Hadde han vært sammen med henne mens dere var sammen? Uansett, han er ræl og null og samle på okke som. Forstå det er vondt med så mye vond historie fra før. Han er dog en taper og du må få han ned fra pidestallen og ned til det, der han er ingen å sørge over Anonymkode: 210e5...4db 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde han vært sammen med henne mens dere var sammen? Uansett, han er ræl og null og samle på okke som. Forstå det er vondt med så mye vond historie fra før. Han er dog en taper og du må få han ned fra pidestallen og ned til det, der han er ingen å sørge over Anonymkode: 210e5...4db Nei det var slutt mellom oss da, men han har gjort sånn hver gang det var vært slutt, selvom vi begge fortsatt hadde følelser for hverandre. Jeg vêr det ikke er noe krav til hvem man ligger med når det er slutt, men det er fortsatt likevel veldig vondt når man finner ut av det i ettertid å han løy. det bare føles ikke ut som at kjærligheten vår var kjærlighet, men mer noe annet jeg trodde på. Anonymkode: 76ef5...9f6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det var slutt mellom oss da, men han har gjort sånn hver gang det var vært slutt, selvom vi begge fortsatt hadde følelser for hverandre. Jeg vêr det ikke er noe krav til hvem man ligger med når det er slutt, men det er fortsatt likevel veldig vondt når man finner ut av det i ettertid å han løy. det bare føles ikke ut som at kjærligheten vår var kjærlighet, men mer noe annet jeg trodde på. Anonymkode: 76ef5...9f6 Forstår det er like vondt, selv om det var slutt. Fordi det forteller deg mye om forholdet deres. Tenker du. Sannheten er at det forteller mye om hans karakter. Punktum. Sender deg gode klemmer ❤️ Anonymkode: 210e5...4db 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): hei. er i en veldig vond situasjon, fant Nettopp funnet ut av At eksen hadde løyet til meg igjen. Vært opp og ned mellom oss i mange år. Vært sammen mange måneder for så gjort det slutt noen måneder osv pga krangler og dårlig kommunikasjon. Har bare aldri fungert mellom oss selvom vi ønsket. Og hver gang det har vært slutt har han tydd til å gå Tilbake i tid og Rotet med folk han har hatt en ting med før. Dette er jenter som er interessert i han, men han har aldri vært interessert i noe annet enn ligg...med dem. uansett... så fant jeg nå ut at han hadde vært med Hun ene mens det var slutt mellom oss forrige gang. Hvor han så meg inn i øynene og lovet at han ikke hadde vært med noen. Det er slutt mellom oss nå, men det er så vondt at han lyver og at jeg er naiv og trodde han. Jeg er kvalm inni meg og bruddet er 100x vondere nå. jeg føler meg sviktet. jula skal være en hyggelig tid, men den er bare så vond nå. Anonymkode: 76ef5...9f6 Halloo??!! Våkne opp nå for svarte!! Han ELSKER DEG IKKE! Han bryr seg ikke, han lyver bare , du er midlertidig gøy! På tide SLETTE; BLOKKERE OG ALDRI HØRE ET ORD FRA HAN IGJEN!! Anonymkode: 16d8b...a0d 3
Gjest Chroma Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Slutt å bli sammen med han igjen gang på gang? Dette høres bare ustabilt og sykt ut.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Godt du fant ut hvordan han er, slik at du aldri blir sammen med han igjen. Klart en har lov til å ligge med andre når man er singel! Men man må fortelle dette om man blir sammen med eksen igjen, ellers blir man sammen på feil premisser. Prøv å bruke sinnet til å komme over han. Jeg vet det gjør vondt nå. Men det er noe du skal og må igjennom Anonymkode: 7c672...194 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 Julen blir rar for mange av oss i år av ulike grunner. Du virker litt som min 6. klassing. Det er vanskelig å se bort fra vonde ting som skjedde i 2. klasse. Du må prelle det av deg, si unnskyld (ikke du ts, men tilgi deg selv inni deg for å ha mulighet til å komme videre). Kjærlighetssorg gjør vondt, men du må rive av plasteret. Og ikke stol på ham igjen. Anonymkode: 22058...203 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): hei. er i en veldig vond situasjon, fant Nettopp funnet ut av At eksen hadde løyet til meg igjen. Vært opp og ned mellom oss i mange år. Vært sammen mange måneder for så gjort det slutt noen måneder osv pga krangler og dårlig kommunikasjon. Har bare aldri fungert mellom oss selvom vi ønsket. Og hver gang det har vært slutt har han tydd til å gå Tilbake i tid og Rotet med folk han har hatt en ting med før. Dette er jenter som er interessert i han, men han har aldri vært interessert i noe annet enn ligg...med dem. uansett... så fant jeg nå ut at han hadde vært med Hun ene mens det var slutt mellom oss forrige gang. Hvor han så meg inn i øynene og lovet at han ikke hadde vært med noen. Det er slutt mellom oss nå, men det er så vondt at han lyver og at jeg er naiv og trodde han. Jeg er kvalm inni meg og bruddet er 100x vondere nå. jeg føler meg sviktet. jula skal være en hyggelig tid, men den er bare så vond nå. Anonymkode: 76ef5...9f6 Men, hvor mange ganger har det vært brudd, ligget med noen og blitt sammen igjen? Etter andre runde burde du jo ha lært. Dette må du faktisk ta på egen kappe Anonymkode: 16cf7...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei det var slutt mellom oss da, men han har gjort sånn hver gang det var vært slutt, selvom vi begge fortsatt hadde følelser for hverandre. Jeg vêr det ikke er noe krav til hvem man ligger med når det er slutt, men det er fortsatt likevel veldig vondt når man finner ut av det i ettertid å han løy. det bare føles ikke ut som at kjærligheten vår var kjærlighet, men mer noe annet jeg trodde på. Anonymkode: 76ef5...9f6 Tenk deg alt annet han har løyet om. Anonymkode: 16cf7...b9f
Nåleputa Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 Husk at det er du som har ansvar for dine følelser. Han kjenner ikke noe av dine følelser. Det er du som har det vondt. La det gå. «Endre på hvordan du ser en situasjonen, så endrer situasjonen seg.»
Gjest andysowhat Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 Touched by evil. Det er en veldig potent tekst der ute som arrangerer hva det mest ondskapsfulle du kan gjøre med en person er. Det som står øverst på listen er «å ta vekk en persons tillit.» et menneske som ikke har tillit kan ikke ha familie, fordi de stoler ikke på hverandre. Et menneske som ikke har tillit kan ikke ha en jobb med gode kolegaer. Et menneske som ikke har tillit kan ikke ha hus, hjem, bil eller hytte. Så jeg forstår når du sier at du kommer til å ha en forjævlig jul. Julen er på en måte feiringen av tilliten og takknemligheten for at en har akkurat disse tingene, familie, hus, hjem og gode kolegaer. Når det er sagt. Jeg håper du fortsatt finner viljen til å feire sammen med de du faktisk har tillit til, og lar deg være sammen med de du vet du kan stole på.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 Vær glad du er kvitt ham, nå er det noen andre som får håndtere løgneren. Hvis du velger å bli sammen med ham igjen får du skylde på deg selv om du blir behandlet dårlig nok en gang -du tar dine valg om hvem du vil være sammen med. Anonymkode: 87180...65b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Han er en fuck boy, ute av stand til å elske sin kvinne eller seg selv, pga mangel på egenrespekt. ( noe mangler mest sannsynlig fra barndommen ) Det er derfor han døyver det vonde inni seg med sex i hytt og pine,samt halvsannheter. Det trenger ikke du forholde til lenger . Ha en så fin jul som mulig med dine nærmeste ❤ Anonymkode: 6d8fb...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå