AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har tynt hår, men har slike bølger naturlig. Jeg lurer på hvordan jeg kan fremheve de på best mulig måte? Jeg bruker å lufttørke håret, men det varierer hvor definerte bølgene blir, og det har aldri noen sammenheng med hva jeg gjør. Anonymkode: 3504e...401
Reveenka Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har tynt hår, men har slike bølger naturlig. Jeg lurer på hvordan jeg kan fremheve de på best mulig måte? Jeg bruker å lufttørke håret, men det varierer hvor definerte bølgene blir, og det har aldri noen sammenheng med hva jeg gjør. Anonymkode: 3504e...401 Sjekk ut the curly girl method på facebook/tumblr/youtube. Riktige produkter har mye å si og ikke minst det å behandle håret riktig.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Reveenka skrev (På 6.12.2020 den 23.07): Sjekk ut the curly girl method på facebook/tumblr/youtube. Riktige produkter har mye å si og ikke minst det å behandle håret riktig. Den metoden fungerte dessverre ikke for meg, det slet ut håret mitt og ødela fargen. Dessverre. Anonymkode: 3504e...401
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jeg gret håret i dusjen med masse balsam og børster det ikke etter at jeg har skylt ut balsamen... Så den i en «hack» video, og det funker utmerket. Anonymkode: 154fe...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg gret håret i dusjen med masse balsam og børster det ikke etter at jeg har skylt ut balsamen... Så den i en «hack» video, og det funker utmerket. Anonymkode: 154fe...2f7 Hmm, dette skal jeg prøve. Takk for tipset. Anonymkode: 3504e...401
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Pleier å ha i litt hårolje etter håndkletørking, etter dusjen, før jeg grer gjennom. Så steller jeg meg med hodet ned og rister håret litt og fluffer det litt opp med hendene innimellom mens det lufttørker. Bruker kun shampo, balsam og blittelitt olje, ingen andre produkter. Får mange komplimenter og mange som spør hvordan jeg får håret slik. (Har litt mer bølger enn hun på bildet ditt til info). Dette er min oppskrift da Anonymkode: 0550d...a84
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Pleier å ha i litt hårolje etter håndkletørking, etter dusjen, før jeg grer gjennom. Så steller jeg meg med hodet ned og rister håret litt og fluffer det litt opp med hendene innimellom mens det lufttørker. Bruker kun shampo, balsam og blittelitt olje, ingen andre produkter. Får mange komplimenter og mange som spør hvordan jeg får håret slik. (Har litt mer bølger enn hun på bildet ditt til info). Dette er min oppskrift da Anonymkode: 0550d...a84 Jeg har mer enn hund på bildet også egentlig. Skal prøve dette også, takk for tips. Hvilken hårolje bruker du? Anonymkode: 3504e...401
Ereschkigal Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Jeg synes det hjelper å ikke børste håret før det er tørt, og klappe håret med håndkleet fremfor å dra håndkleet nedover håret når du tørker det. Og så la det lufttørke. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Jeg børster aldri håret mitt om det skal være løst. Børster det kanskje før hårvask igjen, men aldri etter. Anonymkode: a105f...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå