AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Noen som vet lønna? Kan noen gi meg konkrete råd ang hvordan jeg skal få jobb som tannlegesekretær? Jeg har så lyst på en stilling som er utlyst, men jeg er ikke utdannet tannlegesekretær... jeg er utdannet helsesekretær, men aldri fått jobb som det.... Et av kravene var erfaring.... Men jeg har stor erfaring fra kundeservice og er veldig flink med kunder etter mange års erfaring og fått mange gode tilbakemeldinger.... Så er det noen mulighet for at jeg skal klare å få jobben? Jeg har så lyst på den. Jeg har planer om å ta høyere helsefaglig utdanning til høsten siden jeg virkelig ønsker å jobbe i helsevesenet.... Men jeg vil heller ha denne jobben enn å studere i 3 år. Anonymkode: 7f40a...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 I den offentlige tannhelsetjenesten blir du så vidt jeg vet ikke ansatt uten å ha autorisasjon som tannhelsesekretær. Privat vil du kunne bli ansatt som assistent, og få opplæring i arbeidsoppgavene du skal ha. Her står noe om lønn for assistenter (og tannhelsesekretærer): https://www.fagforbundet.no/lonn-og-avtaler/virke/tannhelsesekreterer/ Anonymkode: 532ee...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I den offentlige tannhelsetjenesten blir du så vidt jeg vet ikke ansatt uten å ha autorisasjon som tannhelsesekretær. Privat vil du kunne bli ansatt som assistent, og få opplæring i arbeidsoppgavene du skal ha. Her står noe om lønn for assistenter (og tannhelsesekretærer): https://www.fagforbundet.no/lonn-og-avtaler/virke/tannhelsesekreterer/ Anonymkode: 532ee...3f0 Dette stemmer ikke. Jeg jobber i den offentlige tannhelsetjenesten som assistent, på vår arbeidsplass har vi tre autoriserte tannhelsesekretærer, og to av oss uten autorisasjon som da er assistenter. Ingen ulikheter på arbeidsoppgaver og ansvar mellom assistent og sekretærene, den ene sekretæren jobber fast i resepsjon og jeg jobber fast sammen med én tannlege. Fra tidligere hadde også jeg mange års erfaring innen kundeservice, i tillegg til at jeg har jobbet noe i helsevesenet samt fullført alle fagene til helsefagarbeider, så noe relevant erfaring og kompetanse hadde jeg. Anbefaler deg derfor å prøve ts, man vet aldri, og som autorisert helsesekretær har også du nyttig kompetanse å bidra med. Anonymkode: 0cb09...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette stemmer ikke. Jeg jobber i den offentlige tannhelsetjenesten som assistent, på vår arbeidsplass har vi tre autoriserte tannhelsesekretærer, og to av oss uten autorisasjon som da er assistenter. Ingen ulikheter på arbeidsoppgaver og ansvar mellom assistent og sekretærene, den ene sekretæren jobber fast i resepsjon og jeg jobber fast sammen med én tannlege. Fra tidligere hadde også jeg mange års erfaring innen kundeservice, i tillegg til at jeg har jobbet noe i helsevesenet samt fullført alle fagene til helsefagarbeider, så noe relevant erfaring og kompetanse hadde jeg. Anbefaler deg derfor å prøve ts, man vet aldri, og som autorisert helsesekretær har også du nyttig kompetanse å bidra med. Anonymkode: 0cb09...ca8 Ok, i fylkeskommunen jeg arbeider i, er autorisasjon et krav, men det kan sikkert variere fra fylke til fylke. Anonymkode: 532ee...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå