AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Hei! Noen som vet hva forskjellen på restylane, teosyal og juvederm er? Er det fastheten på filleren eller hva? Og hvem mener du er den beste behandleren på fillers i leppene i oslo området? Anonymkode: 7df0b...0f2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Fastheten og byggeevnen. dr elena aristoff Anonymkode: f507e...11b
Cesilie_ Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fastheten og byggeevnen. dr elena aristoff Anonymkode: f507e...11b Hvilken oppleves som mest naturlig?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Vet ikke nøyaktig hva som er forskjellen, men noe er fastere enn de andre og er mer ment til andre steder i ansiktet. Man bruker ikke «vanlig» restylane i leppene da det klumper seg fort og blir hard. Vet «Kysse» er ment for leppene og man får en kjempe fin og myk resultat! DOBBEL SJEKK! Bare fordi de har diplom hengt på veggene betyr IKKE at de er flinke (!!). Julie Horne er i følge MANGE (selv de som holder på med dette) den beste! Men hun har en lang venteliste, men det er verdt det! Anonymkode: 5853c...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har tatt juvederm i kanten av overleppen 3 ganger for å rette ut linjer. Det forsvinner aldri helt. Er 2,5 år siden sist nå. Hun satt også et par stikk nedover, det ene satte hun for langt ned i leppa slik at jeg har en bulk under på overleppa. Anonymkode: f2d0e...b53
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har teosyal, det så stivt og hardt ut litt vel lenge, men til gjengjeld har det vart i 2 år nå. Tror det er et hardere stoff enn Restylane? Anonymkode: 052df...1e9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 22.57): Vet ikke nøyaktig hva som er forskjellen, men noe er fastere enn de andre og er mer ment til andre steder i ansiktet. Man bruker ikke «vanlig» restylane i leppene da det klumper seg fort og blir hard. Vet «Kysse» er ment for leppene og man får en kjempe fin og myk resultat! DOBBEL SJEKK! Bare fordi de har diplom hengt på veggene betyr IKKE at de er flinke (!!). Julie Horne er i følge MANGE (selv de som holder på med dette) den beste! Men hun har en lang venteliste, men det er verdt det! Anonymkode: 5853c...ef0 Julie Horne har flyttet utenlands så vidt jeg har fått med meg, men vet at de på akademiklinikken bruker teknikken hennes. Var der hun jobbet sist her i Norge om jeg har forstått riktig. Er jo egentlig bare å google det selv. Jeg skriver bare av noe jeg leste en gang her Anonymkode: 36131...f62
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Har Restylane. Effekten varer i ca 6 mnd, men leppene holder seg fortsatt fine etterpå selv om «plumpen» går litt ut. Ville gått for Restylane altså. Føler det et mest safe. Skal sies at det er litt ubehagelig, mulig det bare er meg men jeg går konstant og kjenner på at jeg har noe i leppene. Tok 1 ml for ett år siden og leppene har ikke gått tilbake til normalen. Men jeg er fornøyd og vurderer å ta igjen. Ble bare veldig sjokkert første dagene etter jeg tok det, trodde leppene mine ble alt for store, men det var bare ekstremt hovent. Så vær forberedt.. Anonymkode: 0da27...345
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har Restylane kiss, veldig fornøyd ☺️ Anbefales, varer lenge også når du har fylt på noen ganger. Anonymkode: 2c439...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå