Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har kranglet. Jeg sa endel stygge ting til han og han var ikke så hyggelig heller. Vi ble absolutt ikke enige!!  Etter en god stund sier han at vi uansett ikke kommer videre i kveld.  La oss gjøre noe hyggelig sammen.  Vi har ingredienser i huset til å lage brød sammen.  Så går til skapet og henter ingredienser. Han ønsker at jeg skal holde han med selskap. Det er jo snilt, men samtidig.  Er det ikke litt rart? Å bake brød sånn plutselig etter en ordkrig 

Anonymkode: acd15...6b7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt herlig! Min er så stolt og sta at han kan surmule i timevis. Så befriende, og lurt, å finne på noe hyggelig sammen selv om man har kranglet❤️

Anonymkode: c0e43...a16

• Liker 14
Skrevet

En fin måte å få tankene om på nor annet, få roet situasjonen og få ting på litt avstand. Heller det enn en som flyr i flint og sover på sofaen. 

Anonymkode: 91e74...03e

• Liker 11
Skrevet

Hyggeligere det enn å ha anstrengt stemning, vel.

• Liker 2
Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Drømmemann:)

Takk for tips! ;)

Jeg får mest lyst til å hugge ved. Alene.

Skrevet

Jeg bruker litt samme strategi når det blir surt her. Får i gang noe annet så min mann som ellers langfurter får mulighet til å trå ut av å være sur, litt sømløst. 

Det betyr ikke at uenighet er glemt, men at det blir lettere å gå videre. 

God idé! ♥️

Anonymkode: 53590...b59

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet

Kort fortalt så ønsker han å gjøre noe hyggelig og ikke krangle mer. For en flott fyr. Dere kan være enige om å være uenige, men ha det hyggelig likevel. 

Skrevet

Så søtt. En sånn type vil jeg også ha. Send han til meg i stedet siden du ikke klarer sette pris på han!

Anonymkode: d4944...bba

• Liker 3
Skrevet

Han mener det er mer konstruktivt, lang hyggeligere og mindre tidkrevende  å bake enn å krangle.  Jo det stemmer forsåvidt.  Forslaget kommer bare litt brått på 

Anonymkode: acd15...6b7

• Liker 2
Skrevet
Mons skrev (6 minutter siden):

Takk for tips! ;)

Jeg får mest lyst til å hugge ved. Alene.

Joda, men da venter krangelen. Og venter. Og venter:)

• Liker 1
Skrevet

Si ifra når han blir singel, det er allerede lang kø så ikke drøy tiden for lenge.

Skrevet

Det er veldig smart. Vi gjør også ting hvis det blir for dårlig stemning. Da blir stemningen mindre anspent og vi får tid til å tenke litt, puste litt og vi kan fortsette diskusjonen i et annet toneleie og samtalen blir ofte mer forståelsesfull for begge og vi kommer ofte til en slags enighet. :) ingen liker å være sure og ikke ordne opp på en ordentlig måte! 

Anonymkode: 539f7...6e0

• Liker 4
Skrevet

At dere orker å krangle!

Anonymkode: ff22d...772

• Liker 1
Skrevet

Kan få ut mye irritasjon/aggresjon av å kna en svær deig :jepp: :ler:

• Liker 4
Skrevet

Herlig fyr.

• Liker 2
Skrevet

Veldig konstruktiv fyr, høres koselig ut å bake sammen.

• Liker 1
Skrevet

Voksne mennesker skal ikke bruke tid på å krangle.

Det er heller ikke noe som er rart her i verden. Eller normalt.

Anonymkode: 7e6b1...44a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

At dere orker å krangle!

Anonymkode: ff22d...772

Par som ikke krangler fra tid til annen er likegyldige for hverandre.

Skrevet
OPIgirl skrev (1 minutt siden):

Par som ikke krangler fra tid til annen er likegyldige for hverandre.

Huff, det stemmer bare ikke. Jeg og mannen elsker hverandre intenst, og vi bruker ikke tid og energi på krangel. Vi løser småproblemer med å gi rolig beskjed og prioriterer å løse det, i stedet for dårlig stemning, roping osv.

Anonymkode: 68a59...d98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...