Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i noen år og nå har vi bodd sammen et halvt år. Jeg har veldig lyst til å fri men føler ikke at han er helt på samme bølgelengde. Når jeg tar det opp sier han at det skal vi selvfølgelig i fremtiden men jeg liker å planlegge og vite og kartlegge når ting skjer ikke sånn «kanskje om noen år». Nå skal vi ha avstandsforhold i ca 1 år pga jobb i annet land. Jeg har tenkt på å fri før han reiser, men vet ikke om det er lurt. Men vil heller ikke vente når jeg selv føler tiden er inne for min del..🙄🙄

Anonymkode: 44201...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig at du tenker tanken. Men skal dere ha avstandsforhold i et år og en av dere skal bo i et annet land: vent... Du har ikke hastverk. 

Anonymkode: d9d08...45d

• Liker 7
Skrevet

Du burde vente ....litt feil tid å fri på , du kan heler aldri vite om dette avstands forholdet vil ødelegge for dere, så vent...

Anonymkode: 601e4...125

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Du frir IKKE når du «ikke vet om det er lurt».

Du må sikre deg selv ved å være sikker på svaret på forhånd før er eventuelt frieri. For å unngå å få er nei. 

Og når DU føler at «han ikke er helt på samme bølgelengde» så gjør du det ikke!!

Forholdet blir ikke automatisk sterkere av å få en ring på fingeren!

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Gikk inn i tråden for å skrive at dere får diskutere det, og bli enige. 

Men gitt hva du skriver hører giftemål først hjemme noen år frem i tid, så la det ligge foreløpig. 

Anonymkode: 4642c...b62

• Liker 1
Skrevet

Vent til dere er ferdig med avstandsforholdet. Det kan skje så mye i en sånn periode.

Anonymkode: 4d60a...449

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vent til dere er ferdig med avstandsforholdet. Det kan skje så mye i en sånn periode.

Anonymkode: 4d60a...449

Det er vel det hun prøver å unngå, og tror at frieri er måten å gjøre det på.

Statistisk sett går forhold hvor kvinner frir, på dunken. 

Anonymkode: cd5f2...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...