Cecilie82 Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Kjøpte denne for å lage svart vanlig kaffe. Men ser ut til at den bare lager espresso og andre fancye kaffesorter. Noen som har erfaring med denne maskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 Cecilie82 skrev (9 minutter siden): Kjøpte denne for å lage svart vanlig kaffe. Men ser ut til at den bare lager espresso og andre fancye kaffesorter. Noen som har erfaring med denne maskinen? Det er da bare å velge den store koppen? Anonymkode: 62497...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da bare å velge den store koppen? Anonymkode: 62497...d65 Virket som den store koppen er til caffe latte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg har den nedenfor. Jeg starter den, sjekker at det er nok vann og kaffebønner, og trykker på knappen på høyre side i midten. Den rett under tegnet for damp. Og vips: svart kaffe (om enn litt liten kopp, men det er det visst mulig å endre). Om du vil lage to kopper eller en veldig stor kopp, kan du trykke på den nederste med to kopper. På venste side kan du lage espresso. Hvis du vil ha cappuccino eller caffe latte, skummer du opp melk først og tilsetter så espresso eller kaffe. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/kaffemaskin/195824/delonghi-magnifica-s-kaffemaskin-ecam22110-hvit?&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAn7L-BRBbEiwAl9UtkDuRMA2870mg-3nFVsgS9u5wSKvYFOSr_lzDb3BprqG1cK1sL-s5IhoCMFEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 62497...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 22.34): Jeg har den nedenfor. Jeg starter den, sjekker at det er nok vann og kaffebønner, og trykker på knappen på høyre side i midten. Den rett under tegnet for damp. Og vips: svart kaffe (om enn litt liten kopp, men det er det visst mulig å endre). Om du vil lage to kopper eller en veldig stor kopp, kan du trykke på den nederste med to kopper. På venste side kan du lage espresso. Hvis du vil ha cappuccino eller caffe latte, skummer du opp melk først og tilsetter så espresso eller kaffe. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/kaffemaskin/195824/delonghi-magnifica-s-kaffemaskin-ecam22110-hvit?&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAn7L-BRBbEiwAl9UtkDuRMA2870mg-3nFVsgS9u5wSKvYFOSr_lzDb3BprqG1cK1sL-s5IhoCMFEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 62497...d65 Hvordan har du stilt inn kaffestyrken. Har den på max. Kaffe «maleren» på toppen har jeg vridd helt til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå