Gå til innhold

Er det for lite med sex 8 g på en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et langvarig forhold i 10 år nå, men vi er særboere av forskjellige grunner. Denne høsten og utover vinteren er jeg bortreist og vi har da avstandsforhold . Typen er på besøk denne helgen og maser om sex ofte, og vi har hatt sex 6 ganger så langt denne helgen(fredag kveld og frem til nå kl 19 søndag kveld)

Vi kommer nok til å ha sex i kveld før vi legger oss og i morgen tidlig før han drar, det blir da 8 ganger. Jeg går med på det kun fordi vi ikke ser hverandre ofte nå, men han klager nå over at vi bare har hatt sex 6 ganger på under 48 timer, og at jeg har mistet sexlysten siden jeg aldri tar initiativ til sex. Jeg rekker det jo ikke før han hiver seg over meg!

Han er kåt hver gang det napper i pikken eller hver gang han ser på meg, sier han.

Saken er vel at han er en smule nymfoman, for når vi sees flere ganger i uken hjemme er det eneste han snakker om sex, og det dreper sexlysten min.

Vi er i slutten av 40 årene..

Anonymkode: bcee8...668

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Lite ?!! Nei det er veldig mye. 

Skrevet

Er nok ca på normalen, tenker jeg. Men så får du heller bjuda på litt mer neste gang. Han trenger ikke å bli sur, synes jeg. 

Anonymkode: 49a0e...ab8

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg er storfornøyd hvis vi har sex én eller to ganger på en helg 😅 vi bor sammen og er i midten av 30-årene.

Skjønner godt at du blir utslitt av et sånt kjør. Har han vært sånn i 10 år? Og har du forsøkt å snakke med ham om det? 

Anonymkode: d7d4d...591

• Liker 2
Skrevet

Oi! Dette hadde personlig jeg ikke orket! Men når du har vært sammen med han i 10 år må det jo også være fint at han fremdeles ønsker deg så sterkt! Men ta en prat med han. Fortelle hvordan du har det, og at det kanskje blir litt mye om du føler det! Forklar også hvorfor du ikke tar steget! 

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært storfornøyd med det jeg, å attpåtil litt øm og støl 😉

Anonymkode: d6fa0...2bf

Skrevet

Jeg hadde dødd

Anonymkode: a4e70...356

Skrevet

Det er ekstremt mye. Forstår godt om du føler deg kvelt.

• Liker 5
Skrevet

Nei fy søren. Det går ikke an å klage på at noen har "mistet sexlysten" etter 6 runder på to dager. Og det etter 10 år sammen?? Jeg og kjæresten hadde sex kanskje 9 ganger i hele november og vi er midt i 20-årene.

Da jeg var yngre og kun møtte typen i helgene så hadde vi sex kanskje 4-5 ganger på en helg, men da var vi som regel ganske såre begge to utpå søndagen. 

Skrevet

Urimelig av han å klage på dette. Husk at du ikke må ha sex så ofte. Hvis du ikke vil så kan du bare si det, så er det han som gjør noe som er dårligg gjort hvis han blir sur for det. Hvis dere ønsker han dere begynne i parterapi, så kan en upartisk person hjelpe dere. 

Anonymkode: a3213...5db

Skrevet

Passe når man er 16-17 år helt overkill når man er voksen, hvis man ikke er nymfoman da😂

• Liker 1
Skrevet

8 ganger på en helg er masse sex.  Han har ingen grunn til å klage.  Det må jo også være noe begge vil.

Det spørs selvsagt litt hvilken fase man er i, men jeg har aldri hatt så intens frekvens, selv da vi var unge og nyforelsket.

Anonymkode: 8fef2...cb6

• Liker 1
Skrevet

Det er vel akkurat passe. Det eneste som er viktig her er at når den ene har lyst så stiller den andre opp.

Anonymkode: d6f4d...d47

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg tenker dere kanskje har litt lite til felles på andre områder siden dere bruker såååå mye av den knappe tiden sammen til puling. 
Dette er bare meg, da. Er jeg i et romantisk forhold, ønsker jeg hele kvinnen, ikke bare kjønnsorganet hennes.

Endret av Alterego666
Skrevet

Det er veldig mye. Meg og sambo er glade i sex begge to, men på en helg er det meget sjeldent vi overgår 4 ganger... (nå bør vi sammen da, men allikvel) 

Dere har sex 2.6 ganger om dagen.

Nå er jo folk forskjellige, men vi har ofte sex i en times tid (med forspill, sex og kos, ikke bare penetrering alene). Med rundt 2.5 timer med sex om dagen, hadde jeg vært helt utmatta på søndag i alle fall, det er sikkert og visst. Nesten en arbeidsdag med sex :ler: Jobber fredager gjør vi begge og. Så jeg skjønner nesten ikke hvordan din mener at 6 ganger er for lite. 

Anonymkode: 08cc8...fd8

Skrevet

Lite er det i alle falle ikke. Men høres kanskje ut som det blir lite tid til andre kjekke ting. 

Anonymkode: c69b8...451

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

...

Saken er vel at han er en smule nymfoman, for når vi sees flere ganger i uken hjemme er det eneste han snakker om sex, og det dreper sexlysten min.

Vi er i slutten av 40 årene..

Anonymkode: bcee8...668

Han høres jo helt enspora og dritkjedelig ut. Har han ingen interesser? Noe han liker å fundere på, brenner for, har mye kunnskap om? 

Anonymkode: bee60...b8f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trodde 8 g sto for 8 gram😂   ...her er det ca 0 gram...

Ja, jeg har forståelse at det dreper en del av sexlysten, men er det ikke for at du føler han ser på deg som et sexobjekt? Tror nok han har fått bedre respons av deg, hvis han heller har kysset og koset mere med deg... Altså at du har følt at han virkelig elsker deg, hvis du skjønner. Som oftes når man får slike følelser, skjer det også at man øker sexlysten.

Han skal være forsiktig så han ikke ødelegger limet i forholdet, sånn enveiskjøring er ikke bra men han gjør det fordi han er kåt... men samtidig er det viktigste å vise kjærlighet fremfor bare sex. Han merker nok ingenting eller forstår dette, så du må nok snakke med han...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Menn har stort behov! Kan du ikke hjelpe mannen med å finne en elskerinne, så han får utløp for en del av behovet der? Da slipper du å ha sex konstant når dere møtes.

Anonymkode: 11ae2...603

Skrevet

Jeg hadde blitt drittlei, all spenning forsvinner og null tid til andre ting sammen, som må til for å få lyst

Anonymkode: 884d0...15f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...