Karoline1907 Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Det eneste jeg vil i livet er å være pen, hadde gjort HVA SOM HELST for å sett ut som Brooke Shields. Uansett hva som skjer i livet mitt er jeg bare nedfor og gråter meg til sønns fordi jeg ikke er pen, orker ikke å leve sånn her, skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for å bli pen. Øynene mine går nedover og er små, har verdens mest chubby og ustrukturerte ansikt, men hovedproblemet er nesen min. Skulle så ønske jeg bare kunne operert den og blitt pen, men tror ikke nesen min hadde passet operasjon, da hadde jeg sikkert fått Sophie Elise-nese og sett enda verre ut... Jeg orker liksom ikke sånt tull om «alLe Er VaKrEeeEe» «InNsIdeN tElleR!», vil bare synes synd på meg selv, men det hjelper jo ikke noe det heller:/ 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Legg ut bilde av deg selv så skal du få se at andre ikke mener at du er stygg. Det kan jeg love deg. Vil være pen jeg også. Kommer aldri til å bli det eller være det, og har lært å akseptere det. Anonymkode: 315c3...ea1 3
Kaptein Klein Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Tittelen høres ut som det kunne vært starten på en sang i en av Disney's animasjonsfilmer 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Hvor gammel er du? Kan love deg at om 20 år ser du på gamle bilder av deg selv og er sur for hvor selvkritisk du var. Anonymkode: ba9c3...43a 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Jeg er pen....og har noen ganger følt meg dømt pga. det. Det er som om folk (mest kvinner) "tror jeg er noe" fordi jeg har den fordelen og det er nok også en del sjalusi ute å går. Og mange virker utrygge fordi jeg nok får oppmerksomhet og blikk fra mennene. Videre er det en almen oppfattelse at man som kvinne ikke kan være pen OG smart så man blir tatt for å være dummere enn man er. Angrer veldig på at jeg ikke prøvde meg på en modellkarriere da jeg var yngre. Måtte vært fint å kunne tjent penger på utseendet. Anonymkode: a1077...880 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Du trenger ikke å være pen. Det er ganske få som er født naturlig vakre. Men du kan føle deg pen. Du kan kle deg bra, med stil. Du kan trene deg opp og få en fin sporty kropp. Du kan få en bra frisyre, være hygienisk og lukte godt. Anonymkode: 20a38...7af 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Hva ville vært annerledes om du var pen? Anonymkode: b6dfa...d88 3
Kenelz Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Oppsøk hjelp eller så sparer man penger til operasjon om det har seg sånn at du ikke orker å leve med utseendet ditt lengre. Utseendet forsvinner med tiden, det gjør ikke personligheten. 2
Karoline1907 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2020 Kaptein Klein skrev (1 time siden): Tittelen høres ut som det kunne vært starten på en sang i en av Disney's animasjonsfilmer 😂
Karoline1907 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva ville vært annerledes om du var pen? Anonymkode: b6dfa...d88 Alle jenter vil være pene, vi ser jo hvordan pene jenter blir behandlet i denne verden, er bare sånn det er 2
Karoline1907 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2020 Kenelz skrev (38 minutter siden): Oppsøk hjelp eller så sparer man penger til operasjon om det har seg sånn at du ikke orker å leve med utseendet ditt lengre. Utseendet forsvinner med tiden, det gjør ikke personligheten. Hvis jeg opererer nesen kommer den sikkert til å bli sånn som SE sin siden min er ganske oppstikkende, og hvis jeg opererer bort bollekinnene kommer jeg til å se enda eldre ut når jeg blir gammel, og jeg kan ikke gjøre øynene mine større. Føler ansiktet mitt er et sånt ansikt som ikke kan gjøres noe med. Å få større lepper eller fjerne en hump på nesen er sånne enkle ting, men det er ikke sånne ting jeg har:(
Karoline1907 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du trenger ikke å være pen. Det er ganske få som er født naturlig vakre. Men du kan føle deg pen. Du kan kle deg bra, med stil. Du kan trene deg opp og få en fin sporty kropp. Du kan få en bra frisyre, være hygienisk og lukte godt. Anonymkode: 20a38...7af Jeg har en fin kropp, men er ansiktet som gjør deg pen. Samme med håret mitt, og hygienen
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva ville vært annerledes om du var pen? Anonymkode: b6dfa...d88 Kvinner blir generelt behandlet bedre når de er pene, og attraktive kvinner har bedre muligheter både når det kommer til utdanning, karriere og menn (forhold, sex og lignende). Det er mye forskning som støtter dette, et kjapt googlesøk så får du se det selv. Skjønnhet er relativt men der er en viss mal i samfunnet og det finnes kvinner som "alle" syns er vakre. Det er nok slik trådstarter ønsker å være, men som hun ikke er. Anonymkode: 315c3...ea1 4
eif Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 (endret) alLe Er VaKrEeeEe Endret 6. desember 2020 av eif InNsIdeN tElleR! 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 samme her. jeg har et ustrukturert ansikt, det er helt skjevt, har stor nese samme hvor mye jeg sminker den, ene siden av ansiktet er større enn det andre. vil være pen som vennene mine. Hadde en bra kropp før, men gikk opp i vekt å klarer ikke å gå ned nå , trener, men magen er kjempe stor. så er ikke pen i utseende heller kropp, har lite penger så har ikke råd til fine klær, så ja vet hvordan du har det. Anonymkode: 68cea...336 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): samme her. jeg har et ustrukturert ansikt, det er helt skjevt, har stor nese samme hvor mye jeg sminker den, ene siden av ansiktet er større enn det andre. vil være pen som vennene mine. Hadde en bra kropp før, men gikk opp i vekt å klarer ikke å gå ned nå , trener, men magen er kjempe stor. så er ikke pen i utseende heller kropp, har lite penger så har ikke råd til fine klær, så ja vet hvordan du har det. Anonymkode: 68cea...336 eller* ikke heller mener jeg. Anonymkode: 68cea...336
Nattero Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 Hva med å prøve se BRA sider ved deg selv, og prøve være fornøyd med den du er! Ingen føler seg 100% perfekt, og i så fall så er jeg sikker på at om det var så ville de vært mindre tiltrekkende nettopp pga egoet!!:) Begynn smile til deg selv og gjør beste ut av ting !:) Si du er bra nok, ikke let etter feil!! - du blir" penere" bare av å starte med det!
Kenelz Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 (endret) 21 minutter siden, Karoline1907 said: Hvis jeg opererer nesen kommer den sikkert til å bli sånn som SE sin siden min er ganske oppstikkende, og hvis jeg opererer bort bollekinnene kommer jeg til å se enda eldre ut når jeg blir gammel, og jeg kan ikke gjøre øynene mine større. Føler ansiktet mitt er et sånt ansikt som ikke kan gjøres noe med. Å få større lepper eller fjerne en hump på nesen er sånne enkle ting, men det er ikke sånne ting jeg har:( Hva er det med nesen din som du ikke liker? Skal ikke oppfordre deg til operasjon, men gjør du det hos en profesjonell så får du sett illustrerte bilder av deg selv med «ønsket» nese. Sophie Elise har vært max uheldig med nesen sin og hun har selv innrømmet det på bloggen sin. Min mor har fjernet «bolleskinn» for noen år tilbake og hun ser like fin ut nå i dag. Igjen: Du får sett illustrasjonsbilde av deg selv med smalere ansikt. Det er populært med smale øyner, men i en «fox style» - kan oppnås med sminke og/eller operasjon (løft). Uansett: Du kan operere deg fra syd til vest, men sannsynligheten for at du blir fornøyd er ikke noe større fordi det er plantet inn i hodet. Søk heller hjelp. Endret 6. desember 2020 av Kenelz
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 Kenelz skrev (20 minutter siden): Hva er det med nesen din som du ikke liker? Skal ikke oppfordre deg til operasjon, men gjør du det hos en profesjonell så får du sett illustrerte bilder av deg selv med «ønsket» nese. Sophie Elise har vært max uheldig med nesen sin og hun har selv innrømmet det på bloggen sin. Min mor har fjernet «bolleskinn» for noen år tilbake og hun ser like fin ut nå i dag. Igjen: Du får sett illustrasjonsbilde av deg selv med smalere ansikt. Det er populært med smale øyner, men i en «fox style» - kan oppnås med sminke og/eller operasjon (løft). Uansett: Du kan operere deg fra syd til vest, men sannsynligheten for at du blir fornøyd er ikke noe større fordi det er plantet inn i hodet. Søk heller hjelp. Idiotisk at du oppfordrer en ung jente til operasjoner. Anonymkode: b9f0d...728 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå