AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har sugd mer enn de har gjort noe for meg. Har hatt 4 sexpartnere og de har tenkt mest på seg. Skuffet ang sex. Helt ærlig jeg har aldri blitt slikket. De har prøvd på noe i to min. Tror dere det er pga jeg er stygg nedentil? Anonymkode: 0a7a7...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Nei, det forventes ikke. Har du hatt sex med kjærester over en lengre periode eller ons? Anonymkode: 6ac06...766 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Er helt sikkert pga utseende på kjønnet ditt. Du må ta en operasjon for å bli penere nedentil Anonymkode: 49e90...862 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er helt sikkert pga utseende på kjønnet ditt. Du må ta en operasjon for å bli penere nedentil Anonymkode: 49e90...862 Dust! Anonymkode: 0738c...b17 18
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det forventes ikke. Har du hatt sex med kjærester over en lengre periode eller ons? Anonymkode: 6ac06...766 Ja, han ene mange år. Men var ung. Snakket lite om sex. Anonymkode: 0a7a7...2c7
Gjest Bamse20 Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Ikke alle liker å slikke, ikke alle liker å suge.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Det er forskjell på menn. Jeg har hatt 4 forhold, to av dem gikk ikke ned på meg, og to av dem elsket å gå ned på meg. Er fortsatt sammen med en av de sistnevnte. Finn deg en sånn du og. Anonymkode: 790af...56b 6
Fioljenta Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er helt sikkert pga utseende på kjønnet ditt. Du må ta en operasjon for å bli penere nedentil Anonymkode: 49e90...862 Jeg antar det er ment ironisk, men jeg synes det er dårlig gjort å skrive. Jeg tipper det rett og slett er fordi de ikke aner hva de skal gjøre der nede. Sex er mye, mye mer enn teknikker. Jeg skjønner at du er skuffet, men ikke gi opp. Finn en fyr som er interessert i deg og ikke bare i sex. Du skal heller aldri føle at du må suge hvis du ikke har lyst. 14
Chomsky89 Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Personlig så forventer jeg absolutt ikke det. Oral sex er noe veldig intimt som er ubehagelig å utføre for enkelte. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Jeg suger aldri min mann fordi jeg synes det ekkelt og uappetittelig å ha den i munnen. Jeg tenner derimot veldig på å ha samleie. Han sier også at det er det som opphisser han mest. Han slikker ikke meg da jeg synes det må være ekkelt for han og da klarer jeg ikke å slappe av. Jeg tenker også som deg at fitter ikke er fine å se på. Vi har faktisk mye spennende sex på mange andre måter enn munnsex. Vi har ofte sex og kommuniserer godt og begge er fornøyde😊. Ikke tenk på hva du tror forventes av deg. Snakk med han så ordner det seg! Anonymkode: 3e19d...f7b 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Ikke føl deg presset til å suge. Ingen kan forvente noe som helst av sex. De kan si at de ønsker noe ja, men ikke forvente at du skal gjøre det. Og en ting til: Jeg skjønner ikke dere som suger på ons. Hva med smitte og sykdommer? Det er ekkelt å suge fremmede menn etter min mening. Det gjør jeg aldri. Må kjenne han godt og være enten i et forhold eller som en fast ff over tid hvis jeg skal suge han. Anonymkode: 31754...79d 2
Loff77 Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Oppegående menn ønsker jo å tilfredsstille dama først så ja er helt vanlig å gå ned på damene;) 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er helt sikkert pga utseende på kjønnet ditt. Du må ta en operasjon for å bli penere nedentil Anonymkode: 49e90...862 Din løk!
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har sugd mer enn de har gjort noe for meg. Har hatt 4 sexpartnere og de har tenkt mest på seg. Skuffet ang sex. Helt ærlig jeg har aldri blitt slikket. De har prøvd på noe i to min. Tror dere det er pga jeg er stygg nedentil? Anonymkode: 0a7a7...2c7 Sex er veldig personlig, og det er ikke lett å finne noen man passer godt sammen med over tid. Håper du finner noen du kan utforske med over tid. 99,8% av alle menn synes underlivet ditt er deilig. Slutt å tenke at du ikke er pen nok!
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har sugd mer enn de har gjort noe for meg. Har hatt 4 sexpartnere og de har tenkt mest på seg. Skuffet ang sex. Helt ærlig jeg har aldri blitt slikket. De har prøvd på noe i to min. Tror dere det er pga jeg er stygg nedentil? Anonymkode: 0a7a7...2c7 "Jeg elsker å slikke ei som elsker det" ...og sier ikke neitakk selv til en varm og våt munn. Oralsex skal jo normalt ikke være ille at man ikke slikker sin partner. Sånn enveiskjøring er bare så totalt turnoff og umodent. Det er langt ifra smaken som skremmer meg, men gleden min er faktisk at hun elsker det og nyter hvert sekund. Og hva gjør man ikke for den man har sex med? Jo det er bestandig sexen som er best, det er gleden av å gi nytelse... 2 minutter? rekorden min er 165 minutter... herrefred så heldig jeg var og glad hun ble som mottok❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Du har nok hatt litt uflaks som ikke har fått noe oralsex enda, men det er nok en tendens ja. Jeg har hatt en god del flere partnere enn deg, og min erfaring er at ca halvparten av menn ikke slikker/slikker fort og halvhjertet en sjelden gang. Blant de andre vil jeg tippe den ene halvparten slikker ca like mye som jeg suger, den andre halvparten sjeldnere - det vil si at i totalt 3 av 4 tilfeller gir jeg mer oralsex enn jeg får tilbake. Kan leve med litt skjevfordeling, men bare til en viss grad... Og ja, det er mange som ikke gir tilbake, som ikke tenker nevneverdig over om du kommer eller ikke, og avslutter sexen etter egen orgasme. Dessverre. Dårlig og egosentrert sex er blant den hyppigste årsaken til at jeg kutter ut en fyr. Noe kan læres opp og tilpasses, men skjønner man ikke av seg selv at begge parter er like viktige så er det ikke mye håp føler jeg. Jeg ser for øvrig helt fin/normal ut nedentil, er ren og alt det der, og det er helt sikkert du også. Anonymkode: fbf9a...142 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har sugd mer enn de har gjort noe for meg. Har hatt 4 sexpartnere og de har tenkt mest på seg. Skuffet ang sex. Helt ærlig jeg har aldri blitt slikket. De har prøvd på noe i to min. Tror dere det er pga jeg er stygg nedentil? Anonymkode: 0a7a7...2c7 Det forventes faktisk ikke at du må suge partneren fordi det er en del av sex livet for mange. Det viktigste er at du faktisk blir sett og du blir satt pris på når dere hopper i høyet. Det er ingenting som tilsier at suging må være et must for å ha den beste sexen eller for å få noe tilbake for det. Du føler kanskje automatisk at dette er det dem vil når du gjør det. Men viktigst av alt er at dette faktisk starter med deg selv. Du avgjør helt selv hvordan du ønsker å gå frem på når dere er i gang. Du kan verken tvinges eller bli presset til å gjøre noe du egentlig ikke vil. Jeg mener du bør bli flinkere på å sette mer pris på deg selv mår du har sex med vedkommende. Det er DU som avgjør det beste kun for det selv. Hvis ditt selvbilde og din selvinnsikt som menneske skal basere seg på hva andre krever av deg. Så er du rett og slett havnet med feil partner. Et menneske skal godta deg akkurat for den du er. Og ikke forvente noe som helst annet enn at du er elsket. Derfra så må man ta ting steg for steg. Lykke til. Jeg tror du fikser det helt fint å vite hva du gjør neste gang jeg 🙂 Anonymkode: 7d4a4...f1e 2
Anonymburker Skrevet 7. desember 2020 #18 Skrevet 7. desember 2020 Nei. Forventes det å bli slikket? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #19 Skrevet 7. desember 2020 Det forventes ja og du må huske å svelge. Anonymkode: 74ebf...eee 3
OPIgirl Skrevet 7. desember 2020 #20 Skrevet 7. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er helt sikkert pga utseende på kjønnet ditt. Du må ta en operasjon for å bli penere nedentil Anonymkode: 49e90...862 Idiot. Det er slike som deg som gjør disse stakkars jentene usikre. Slutt med det😡 Endret 7. desember 2020 av OPIgirl 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå