Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg går så ofte å får fikset neglene mine (manikyr og pedikyr) med shellack. Vet det er mange som kjøper utstyr og gjør det hjemme. Noen anbefalinger? Og merke på lakk? Min negledame mener det er bedre å bruke elektrisk fil enn middel for å fjerne lakken.. Så jeg har aldri prøvd annet enn fil. 
Innspill? Alle tid mottas med takk :) 

Fant denne men de har ikke mørke farger - kan jeg kombinere ulike merker på lakk? https://nailster.no/products/nailster-premium?gclid=EAIaIQobChMIoLqL1_G57QIVRe-yCh3f2gw2EAQYASABEgI7rPD_BwE

Anonymkode: 3f561...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det ikke er pandemi bruker jeg settet til depend. Fjerner ved å file av topplaget og bruke aceton etterpå.

Anonymkode: b592f...426

Skrevet

Det ser så vanskelig ut å få av lakken og få en glatt overflate så jeg gidder ikke styre med det.  Får lagt shellack i salong hver 4-5 uke. Koster 500 kr, syns det er verdt det. 

Anonymkode: 4970b...a67

Skrevet

Elektrisk fil er nok definitivt det beste for å fjerne ja, men det er ikke uten grunn at de som er utdannet negledesignere må ta ett ekstra kurs på 6 timer for å bruke el-filer.

Anonymkode: 8f236...cf6

Skrevet

Hmm.. Lurer på om det letteste er bare å fortsette å bruke salongen.. Jeg la ny farge for noen dager siden og angrer på den (for knallrød). Så er nok derfor jeg stresser litt nå😂 Men rød er jo juleferie så får holde ut litt... 

Anonymkode: 3f561...a86

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elektrisk fil er nok definitivt det beste for å fjerne ja, men det er ikke uten grunn at de som er utdannet negledesignere må ta ett ekstra kurs på 6 timer for å bruke el-filer.

Anonymkode: 8f236...cf6

Ja, jeg har lagt egne negler i ti år og tørr ikke bruke elektrisk neglefil. Kjøpte en fra eBay for å sjekke, og det virker livsfarlig når man ikke er kurset i det. 

Men aceton, et glass rødvin og en god serie fungerer det og.

Anonymkode: b592f...426

• Liker 1
Skrevet

Jeg gellakker selv. 
Kjøpte kit med lampe etc fra Wish, en venninne med salong plukket ut for meg. Så var det bare å lakke i vei 😃Jeg filer manuelt foran TVen jeg. Skal jeg gå lysere tar jeg gjerne et strøk med nude før jeg tar på farge for å dekke over evt mørkere fargeflekker. 
Har bestilt en billig elektrisk da, får se hvordan det blir. Sist jeg var i salong filte dama hull i ene neglen min...(det var IKKE venninnen min altså! Hun rettet opp og fylte handlekurven fra Kina) 

Kjøper mest merket UR Sugar. 
Shellac er forresten et varemerke. Som Lypsyl eller, Depend eller Dior 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...