Gå til innhold

Bartendere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, hva er det med bartendere på båter rundt omkring? Jeg har aldri i mitt liv vært på en eneste båt hvor jeg ikke har blitt forsøkt sjekket opp eller noen av bartenderene har prøvd å imponere meg... Hallo, er de desperate eller? Står bakom baren der og strever verre mens de er på jobb... Enda de faktisk har sett at jeg er der med typen min! :roll:

Se bare i helgen, var på Stena Saga til Fredrikshavn...

Går i baren for å bestille meg en "Sex on the beach" som jeg synes er dødsgod. Får drinken min og ikke noe mer, liksom. Kommer tilbake litt senere for å bestille meg ny drink. Samme bartenderen står der. En ung fyr som tydeligvis tror han er noe, for å si det sånn. Da han spør hva jeg skal ha, sier jeg at han kan mikse meg den drinken han er flinkest på. Hvorpå bartenderen svarer "Jeg skal gi deg den beste orgasm du noen gang har fått!" :ler: Han dreit seg ut hvis han trodde jeg skulle bli imponert eller noe, jeg veit at Orgasm kun er Baileys og Contreau... Og ikke synes jeg den typen orgasm er så god heller, men ok...

Men hallo, var det i et forsøk på å være kul eller imponerende?

Jeg begynner å bli lei av disse desperate bartenderne som sier så mye teit... Gi meg det jeg vil ha, og ikke gidd mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de bare rett og slett syns du er skikkelig foxxy og vil imponere da vettu!

De føler seg kanskje litt "kara" og lekre der de står og tror de kan få alle?

Han dreit vel seg litt ut angående den orgasme drinken sin :ler::ler:

-x

Skrevet

Kjære Lillian.

Jeg tror nok ikke denne bartenderen prøvde å skjekke deg opp (jeg kan selvsagt ta feil). MEN alle bartendere er slik, de skal ha stilige og kjappe repliker og prøver hele tiden å imponerer damene. Men jeg tror ikke de er interssert i å få has på deg, de er rett og slett bare gode på å selge seg selv. Jo flere kvinner han kan flørte med, jo mer drinker får han solgt. :blunke:

Skrevet

Care har et godt poeng....

Men når er det jo også slik at de som tror de kan få alle, gjerne har opplevd å få nesten alle.... Så da ligger "problemet" hos jentene, og at alle vil ha ham til sengs... :wink:

Skrevet

Og jo bedre de klarer å imponere deg, jo mer tips gir du dem.

Dette funker faktisk i 90% av tilfellene, og han hadde vel bare uflaks da med deg. Men tenk deg samme replikken til ei singel dame midt i 40åra....Hun hadde sprunget hyyylende bort til sine venninner og skrytt av opplevelsen.(Ikke alle damer på over 40 er slik, men mange, og det vet jeg fordi jeg har vært bartender selv en stund :wink: )

Gjest sexysadie
Skrevet

Har jobbet som barkeeper ombord på båt selv jeg, og blir bare nødt til å fortelle deg at å flørte m gjestene d er første bud; Vi flørter m alle! Så d var nok ikke d at puppene dine var så veldig mye bedre enn den forrige damas pupper som han serverte...

Skrevet

Hm, det visste jeg faktisk ikke. (har jo aldri vært bartender selv) Men virker det faktisk?? :o Kanskje jeg ikke lar meg imponere så lett da, men jeg ga nå verken mer tips eller kjøpte flere drinker enn jeg uansett ville ha gjort... Går damer på det, altså?

Fint jeg vet det til neste gang, da, sånn at jeg kan ha liggende klar en lur replikk å komme med tilbake til disse flørtende bartenderne... hehe...

Greit nok at de skal være blide osv, men at første bud er å flørte? Det hadde ikke jeg orka....

Misty, det er noe i det du sier... At single damer midt i 40åra kanskje lettere lar seg imponere av flørtende replikker fra unge bartendere. Jeg synes selv bare det er plagsomt, så jeg gir ikke mer tips av den grunn iallfall...

Sexysadie: Jeg trodde heller ikke at mine pupper var så mye bedre enn andres, men jeg bare irriterer meg over at de er så flørtete konstant. Jeg ber om en drink, og da vil jeg ha den uten masse teite replikker. Jeg ville finne ut hvorfor alle bartendere er slik, og du fortalte det. Det er tydeligvis første bud å flørte med folkene, men er ikke det slitsomt da?? :roll: Ja,ja...Nå vet jeg iallfall at de har blitt opplært til det. De får ikke mer tips av meg så de kan bare la være først som sist...hehe....

Skrevet
Går i baren for å bestille meg en "Sex on the beach"  

Da han spør hva jeg skal ha, sier jeg at han kan mikse meg den drinken han er flinkest på.

Hallo!!! Du begynner med å be om en "Sex on the Beach", og så ber du han om det, han er flinkest på!!! Det er å BE om å bli flørta med!!! Særlig når man står bak disken og holder på å kjede RÆVA av seg... Har jobbet som bartender, flørten er definitivt en del av jobben, både for å få mere tips og for å ha det litt moro samtidig.

Skrevet

Kan tenke meg at bartendere har det morsomt..

Å flørte med alle slags damer blir en del av jobben..og de kødder nok mye tror jeg.. sikkert morsomt å dra den litt langt til ei halvfull eldre dame, med antrekket til sin 14 år gamle datter og tror hun er dronninga av baren etter noen enkle kommentarer fra en kjekk bartender..

Klart hun vil ha mer :wink:

Skrevet

katta: :o :o Ber om å bli flørta med??? Hallo, frøken, det gikk omtrent en halvtime fra jeg bestilte meg "Sex on the beach" og til jeg ba ham mikse det han var flinkest på.... Sannsynligvis husket han ikke at jeg var samme person som hadde bestilt en "Sex on the beach" en halvtime tidligere... Hmm.... Kan ikke helt se logikken i hvordan jeg ber om å bli flørta med da, men... Er liksom "Sex on the beach" den ultimate flørtedrinken?? :o Jeg bare synes den drinken er god på smak, jeg...

Dessuten pleier jeg flere ganger når jeg er ute på by'n og be bartenderen mikse det h*n er best på, uansett om det er en dame eller en mann bakom baren.... Fordi jeg liker å prøve nye drinker....

Madison: Du mente sikkert ikke meg, men sånn for ordens skyld så verken er eller var jeg ei halvfull eldre dame i en 14årings antrekk... :blunke:

Men jeg har nå uansett fått svar på det jeg lurte på, hvorfor bartendere er så fæle til å flørte hele tiden. Det var tydeligvis første bud i deres jobb, så da har jeg fått svar på det jeg ville ha svar på! :)

Skrevet

Nei nei Lillian, jeg mente absolutt ikke deg:)

Bare så greia for meg,hehe..

Men før denne tråden avsluttes..det var ikke ment til deg, overhodet ikke!

Take my word :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Må vel bare innse at enkelte prøver seg.MEN min opplevelse med en bartender (jeg var ute som enslig kvinne på byen).Denne bartenderen kom jeg i kontakt med på resturanten/danseplass.Han pratet og vi fikk en vennskapsforhold,OG da han kjente meg såpass så ble han faktisk god og ha som "beskytter".Når du går ut for å kose deg ,danse og se på folket er det jo ikke alltid like greit.Så da han oppdaget at jeg ikke ønsket klengete herrer så tok han affære.Og jeg fikk fred. Alle kunne "tro" han var innteresert i meg,men han hadde kone og barn hjemme og var lykkelig med henne.Vi traff ofte hverandre i fritid og da hilste jeg på kona.Etterhvert giftet jeg meg og han fikk hilse på mannen min.15 år etter så hilser og prates vi fortsatt. Så det er ikke alle i samme båt.Men må no å tilføye at kvinner og legger opp til flørt med bartendere,vel,det gjelder begge kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...