Gå til innhold

Vil ikke feire jul med pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig lei meg og har vært det siden Desember startet. Min Far har gått fra Mamma og flyttet ut denne uken. Jeg er 20 år og bor fremdeles hjemme (leter etter ett nytt sted å bo nå) Jeg har halvsøsken på Mamma sin side og en halvbror på Pappa sin side. Min mor skal jobbe kveld på julaften og søsknene mine på mor sin side skal feire hos vår mormor. Nå føler jeg at jeg må feire jul med pappa og min halvbror som er eldre enn meg, men jeg er vandt til å feire med søsknene mine og mormoren min hver jul. Jeg har virkelig ikke lyst å feire med pappa men vil ikke såre halvbroren min eller pappa og la de feire aleine.

Hva skal jeg gjøre!

(beklager for rotete skriving er veldig oppgitt nå)

Anonymkode: 19760...3d5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er utrolig lei meg og har vært det siden Desember startet. Min Far har gått fra Mamma og flyttet ut denne uken. Jeg er 20 år og bor fremdeles hjemme (leter etter ett nytt sted å bo nå) Jeg har halvsøsken på Mamma sin side og en halvbror på Pappa sin side. Min mor skal jobbe kveld på julaften og søsknene mine på mor sin side skal feire hos vår mormor. Nå føler jeg at jeg må feire jul med pappa og min halvbror som er eldre enn meg, men jeg er vandt til å feire med søsknene mine og mormoren min hver jul. Jeg har virkelig ikke lyst å feire med pappa men vil ikke såre halvbroren min eller pappa og la de feire aleine.

Hva skal jeg gjøre!

(beklager for rotete skriving er veldig oppgitt nå)

Det velger du helt selv 😊 kanskje inngå et kompromiss med at du spiser lunsj med de ? Eller drar på kvelden? Spiste middag og åpne pakker med mormor og dra til far en tur på kvelden? 
Nå vet jeg ikke om de bor i nærheten av hverandre

Anonymkode: 68908...d6b

• Liker 1
Skrevet

Feire hos mormor! Vet ikke hvor gammel hun er, men hvis du er 20 er hun sannsynligvis ikke helt ung og du vet ikke hvor lenge du har henne. Du velger selv hvor du vil feire. Spis julegrøt eller noe hos faren din om formiddagen istedenfor.

Anonymkode: dd97c...e17

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar ❤️  dette er så vanskelig, alt har skjedd så fort og er fremdeles i sjokk over at de ikke er sammen lengre. 

• Liker 1
Skrevet

Feir der du ønsker. Din far og halvbror har jo hverandre så de er ikke alene ❤️

Anonymkode: e37a1...fee

Skrevet

Gjør som du pleier og vær hos mormor du❤

Skrevet

Feir der du ønsker! ❤

Det er så trist når folk setter barna sine i slike situasjoner :(

Anonymkode: 901a9...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...