AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Jeg lurer på en liten ting ang alkohol og prøving... Er en kvinne tidlig i 30 årene som ønsker barn og er inne i min 4 pp. Har alltid tenkt at jeg skal leve relativt normalt frem til positiv test dersom jeg er så heldig. I går drakk jeg noen glass vin og i dag spotter jeg rosa på papiret 4 dager før forventet mens. Mulig dette er et dumt spm, men er det slik at jeg potensielt kan ha ødelagt noe nå? Fremprovosert en spontanabort dersom dette hadde klaffet? Har ikke testet tidlig eller noe så er bare dette med at jeg er redd for å gjøre noe galt. Hvordan gjør dere det med alkohol og prøving ? Anonymkode: 3e35c...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på en liten ting ang alkohol og prøving... Er en kvinne tidlig i 30 årene som ønsker barn og er inne i min 4 pp. Har alltid tenkt at jeg skal leve relativt normalt frem til positiv test dersom jeg er så heldig. I går drakk jeg noen glass vin og i dag spotter jeg rosa på papiret 4 dager før forventet mens. Mulig dette er et dumt spm, men er det slik at jeg potensielt kan ha ødelagt noe nå? Fremprovosert en spontanabort dersom dette hadde klaffet? Har ikke testet tidlig eller noe så er bare dette med at jeg er redd for å gjøre noe galt. Hvordan gjør dere det med alkohol og prøving ? Anonymkode: 3e35c...0e8 Nei❤️ Anonymkode: 61cc2...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 Lev som normalt. Ikke behov for flatfylla kanskje, men moderat inntak av alkohol er ikke farlig ☺️ lykke til videre med prøving! Anonymkode: 9c0df...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Lever som normalt inntil positiv test foreligger. Det er absolutt ikke din feil eller noe du kunne gjort annerledes om du aborterer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Del Skrevet 7. desember 2020 Absolutt ikke din feil! Lev som normalt, kos deg og nyt julen. Ville holdt meg unna flatfylla, bare fordi Positiv energi og være glad, det hjelper mye tror jeg Anonymkode: b1270...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 7. desember 2020 #6 Del Skrevet 7. desember 2020 Nei det tror jeg ikke. Jeg var gravid uten å vite det og hadde en tur på byn med mye alkohol 😬 var ikke prøver da 😅 jeg var vel i uke 5 da graviditet ble oppdaget, tror jeg var uke 3 eller 4 da jeg var ute. Sa det til legen min og hun sa at det skulle jeg ikke tenke på ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2020 #7 Del Skrevet 7. desember 2020 supernaturalfan skrev (1 time siden): Nei det tror jeg ikke. Jeg var gravid uten å vite det og hadde en tur på byn med mye alkohol 😬 var ikke prøver da 😅 jeg var vel i uke 5 da graviditet ble oppdaget, tror jeg var uke 3 eller 4 da jeg var ute. Sa det til legen min og hun sa at det skulle jeg ikke tenke på ❤️ Samme her... jeg går ikke rundt og anbefaler alkohol akkurat, men jeg drakk og i mitt tilfelle gikk helt fint. Tok en test for å være sikker, den var negativ og jeg dro ut på skikkelig flatfylla. Sånn type rulle i grøfta To dager senere var g-tesen positiv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg vil anbefale deg å ikke drikke mens du prøver. Ikke nødvendigvis fordi det kommer til å skje noe med barnet, men fordi den angsten som kan kicke inn er veldig sterk. Kan hende du googler alkoholsyndrom osv, og så kan det hende du føler deg som dritt helt til det motsatte er bevist, nemlig etter fødsel. Sannsynligheten for at alkoholen skader barnet er liten, men det er ikke null prosent. De vinglassene eller halvliterne er godt der og da, men ikke hvis du skal ha angst i 8 måneder. For hva hvis..... Snakker av erfaring. Ble uplanlagt gravid, og før jeg visste det drakk jeg 5-6 øl. Det var nok til å gi meg tidenes lengste moralske fylleangst. Anonymkode: d794a...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 7. desember 2020 #9 Del Skrevet 7. desember 2020 Amatariel skrev (3 timer siden): Samme her... jeg går ikke rundt og anbefaler alkohol akkurat, men jeg drakk og i mitt tilfelle gikk helt fint. Tok en test for å være sikker, den var negativ og jeg dro ut på skikkelig flatfylla. Sånn type rulle i grøfta To dager senere var g-tesen positiv... Haha, såpass ja 🙈🙈 Ja nei, jeg har holdt meg unna alkohol siden vi startet å prøve denne gangen tenker det er det greieste. Tror jeg tok en Cider en dag mellom mens og EL 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå